Gekocht: Octavia III RS Combi Race Blue

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarrieSkoda

Forumguru
Vers rubber, altijd goed! En ook nog eens een superbandje.

Wat ga je precies laten herstellen aan de achterbumper?
Spotrepair? Of ga je hem volledig laten her/over spuiten?

Gelukkig dat ze dat zwarte plaklood hebben, want zilverkleurig plaklood op een zwarte velg zou een doorn in het oog zijn!
 

Rallye

Forumguru
Nee, verzekeringswerk, dus wordt helemaal gespoten. Schadebedrijf staat hier in de omgeving goed bekend.

Het plaklood zit aan de binnenkant van de velg, dus je moet echt goed kijken om het te zien - nu dus helemaal.....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Slik.. Dat van die felsrand is waarschijnlijk door je krik gekomen. Dat is namelijk het punt waar je de krik moet plaatsen.
 

CDK

Forumguru
Inderdaad het krikpunt. Helemaal voorkomen van schade lukt zelfs niet met een garagekrik met rubber er tussen voorzien een V groef... Zelfs dán raakt het beschermende laagje “gewond”.... Gebruik je de meegeleverde noodkrik, dan krijg je zoals op bovenstaande foto te zien is.
 

Rallye

Forumguru
Volgens de schademan kan het inderdaad de garagekrik geweest zijn. Morgen wordt het even bijgewerkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Goed dat je het even laat bijwerken. Want volgens mij dient die 'prut' als bescherming, aangezien het nu 'kaal' plaatwerk is.
 

ertromp

Forumguru
Gelukkig is het geen kaal plaatwerk die felsranden en is e.e.a. gespoten in grondlagen
De extra bescherming aan de onderzijde in de vorm van die coating is absoluut gewenst/noodzakelijk
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zo dat is een serieuze pak sneeuw! Had het ook al vroegtijdig tegen m’n vroeg gezegd, dat ze d’r spiegels uitgeklapt moest laten. Nu snapt ze ook waarom...

Zullen veel spiegel motortjes vervangen worden aankomende tijd ben ik bang...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Begrijp inmiddels dat het dan gaat om (vastgevroren) sneeuw rondom de spiegels en niet de temperatuur op zich. In dat geval geen zorgen, mijn auto staat lekker ingepakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan