Gekocht: Octavia III RS Combi Race Blue

Topic in 'Mijn auto' gestart door Rallye, 24-06-2016.

1. RoyK

RoyK Senior Member

Prachtige kleur!!! Is dat toevallig jouw oude Octavia die bij Vruggink te koop staat?

2. Rallye

Rallye Forumguru

3. RoyK

RoyK Senior Member

Klopt, die bedoelde ik. Deze heb ik nog overwogen voor ik mijn huidige auto kocht.

4. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Vers rubber, altijd goed! En ook nog eens een superbandje.

Wat ga je precies laten herstellen aan de achterbumper?
    Spotrepair? Of ga je hem volledig laten her/over spuiten?

Gelukkig dat ze dat zwarte plaklood hebben, want zilverkleurig plaklood op een zwarte velg zou een doorn in het oog zijn!

5. Rallye

Rallye Forumguru

Nee, verzekeringswerk, dus wordt helemaal gespoten. Schadebedrijf staat hier in de omgeving goed bekend.

Het plaklood zit aan de binnenkant van de velg, dus je moet echt goed kijken om het te zien - nu dus helemaal.....

6. Rallye

Rallye Forumguru

Elders op het forum heb ik dit al laten zien. De lampjes voor in de deuren. Toch ook even in het deel over mijn auto.

1537C5BA-6E61-42AA-A6C8-3AC6D13C7351.jpeg 69EC1A86-627A-4669-9D23-1BFD4AECCFED.jpeg

bjorn1984, MaxN, Rofffel en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Rofffel

Rofffel Forumguru Donateur

Heel mooi.
    Beschaafd en niet tjappotuning.

8. Rallye

Rallye Forumguru

Goeie dag vandaag. Deukje ontdekt in de motorkap en dit hing los onder de auto.....

5C193E4F-F812-4DD2-AEF4-C5F7676FB2FA.jpeg 6EF1322A-3D99-42ED-8B0D-2D67ACFDB617.jpeg

9. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dat lijkt eraf geschraapt te zijn door iets wat de auto onderaan geraakt heeft...

10. Rallye

Rallye Forumguru

Zal mevrouw Rallye eens vragen......

Timmer en JeSko vinden dit leuk.
  11. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Slik.. Dat van die felsrand is waarschijnlijk door je krik gekomen. Dat is namelijk het punt waar je de krik moet plaatsen.

12. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Dat kan dus ook te danken zijn aan je bandenboer.

ertromp vindt dit leuk.
  13. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

En lijkt al langer los geweest te zijn
    Ik denk ook iets met opkrikken of zo

14. CDK

CDK Forumguru Donateur

Inderdaad het krikpunt. Helemaal voorkomen van schade lukt zelfs niet met een garagekrik met rubber er tussen voorzien een V groef... Zelfs dán raakt het beschermende laagje “gewond”.... Gebruik je de meegeleverde noodkrik, dan krijg je zoals op bovenstaande foto te zien is.

15. Rallye

Rallye Forumguru

Volgens de schademan kan het inderdaad de garagekrik geweest zijn. Morgen wordt het even bijgewerkt.

CDK vindt dit leuk.
  16. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Goed dat je het even laat bijwerken. Want volgens mij dient die 'prut' als bescherming, aangezien het nu 'kaal' plaatwerk is.

17. Rallye

Rallye Forumguru

Dat was inderdaad ook mijn idee. Is toch het behoud van je auto.

18. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Gelukkig is het geen kaal plaatwerk die felsranden en is e.e.a. gespoten in grondlagen
    De extra bescherming aan de onderzijde in de vorm van die coating is absoluut gewenst/noodzakelijk

Deel deze pagina