Gekocht: Octavia III RS Combi Race Blue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rallye

Forumguru
Ik heb deze keer helemaal niet naar tests gekeken. De beslissing was een “spoedje” omdat mijn banden uit de winteropslag illegaal bleken (foutje van de garage). Op basis van mijn geschiedenis weer voor Michelin gekozen.
 

Fmoon

Forumguru
Ik heb Goodyear F1 Supersport erop nu, mooie band ook om te zien trouwens rijd super goed. Net terug uit DE en even goed getest.
 

marwin

Forumguru
Ja die zag ik inderdaad ook.. dacht dat het meer een raceband/Cirque Band was.

Shit waarom is er zo veel keus.. Good Year Eagle F1 Asymmetric 6 vs Supersport...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fmoon

Forumguru
Neu is geen circuitband hoor, er is op YouTube ook een test van tezamen met de Michelins. Ik ben er echt tevreden over en hij is ook lekker breed, goede velgrand bescherming.
 

Rallye

Forumguru
Eind vorig jaar zijn de remschijven voor en de remblokjes van mijn RS vervangen. De laatste tijd valt mij op dat ik een geluid hoor als ik op hogere snelheid fors rem. In het eerste deel van de slag van het rempedaal is er niets aan de hand, maar als ik harder trap hoor je het geluid in bijgaande video. Het geluid lijkt van rechtsvoor te komen. Voor ik langskom (wat mij best wat tijd zou kosten): is er op basis van de video iets van te zeggen?

 

Kanerr

Forumguru
Als het gaat om dat 'wobwobwobowbowob' geluid gaat komt dat van de banden af. Tenminste, dat heb ik altijd al gehad met van hoge snelheden HARD remmen.
 

Rallye

Forumguru
@Kanerr Ik heb geen meldingen gehad en visueel was er niets mis, maar bandenspanning had ik nog niet gecheckt. Of denk je aan iets anders?
 

Kanerr

Forumguru
@Kanerr Ik heb geen meldingen gehad en visueel was er niets mis, maar bandenspanning had ik nog niet gecheckt. Of denk je aan iets anders?

Nee ik had het bijv op mijn CC met een noodrem van ~250 tot ~130 waarbij ik exact hetzelfde geluid had, remmen was het niet want heb erna nog een paar keer een noodrem gedaan van 100 tot stilstaan maar toen had ik het weer niet dus mijn conclusie was dat het van de banden afkwam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan