Geen nieuwe Lease Octavia's meer bestellen dit jaar.

Artbij

Senior Member
Je kan niet lezen.. zozo.. Bloeddruk? zozo.. Dat zijn geen malse beweringen die je in de richting van iemand slingert. Wat in mijn optiek niet thuis hoort geen enkel forum.

Wat is je doel op dit forum? Dat is mij niet helemaal duidelijk als je je zo uitlaat tegenover anderen?

Edit: laat maar.....
 

Renzo4000

Forumguru
Ik snap het nut niet van dit topic aangezien we al een soortgelijk topic hebben: http://www.skodaforum.nl/forum/i/wa...iii-combi-geleverd.19358/page-276#post-426293

Daarnaast is het geen rocketscience dat nieuwe bestellingen erg lastig gaan worden om dit jaar nog te leveren en dat geldt niet alleen voor de populaire octavia.

Maar zoals ik reeds in bovengenoemde topic al heb aangehaald, loont het om verschillende skoda dealers te benaderen. Er zijn nog genoeg die een x aantal productieplaatsen hebben ingekocht die qua configuratie nog de komende weken mogen laten aanpassen. 100% garantie krijg je natuurlijk nooit, leg dit dus wel goed vast in je overeenkomst dat het risico voor de dealer is.
 

a3h

Lid
Laat die van mij nu afgelopen dinsdag besteld zijn via autoponlease en wordt geleverd via Autobedrijf Duindam. Moet ze maandag toch bellen voor een onderhoudsbeurt van huidige Octavia. Maar gelijk eens vragen wat zij te melden hebben over de levering dit jaar van m'n 14% bijtelling machientje.
 

Frank C

Forumguru
Octavia fabriek ligt deze en volgende week stil o.a. om onderhoud te plegen en wat aanpassingen aan productielijn te doen. Zoiets is noodzakelijk maar helpt nu even niet mee om de levertijden te verkorten.
 

a3h

Lid
Laat die van mij nu afgelopen dinsdag besteld zijn via autoponlease en wordt geleverd via Autobedrijf Duindam. Moet ze maandag toch bellen voor een onderhoudsbeurt van huidige Octavia. Maar gelijk eens vragen wat zij te melden hebben over de levering dit jaar van m'n 14% bijtelling machientje.


Gisteren via de dealer te horen gekregen dat dit laatste 14% GL was die ze mochten bestellen. Anders wordt de levering dit jaar een probleem
 

Antera

Donateur
Tja met zon enorme run op de mooie Octavia moest het er een keer van komen. De particuliere klant valt blijkbaar anders snel buiten de boot en dat willen ze dan denk ik vermijden. Tja wat doe je er tegen.
 

HansB

Nieuw lid
Weet nog wel dat een collega meer dan een jaar op een VW Passat moest wachten (lang geleden). Na 1 week in bezit naar schadehersteller als poffertjespan na hagelbui :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Je kan niet lezen.. zozo..
@Noord26 : Dát stond er niet. Er stond: "Je kunt het ook niet lezen [...]" - een niet onbelangrijk verschil.
Volgens mij betekent het in iets meer woorden: "je kunt er ook voor kiezen om het niet te lezen".

Ál te selectief c.q. in eigen bewoordingen citeren geeft al snel een verdraaiing van de oorspronkelijke stelling, waardoor de discussie makkelijk ontaardt in een soort van windmolengevecht. Ik ga er echter vanuit dat dit per vergissing was, dus op goede bedoelingen gebaseerd.
 

MarcoO2

Forumguru
Maar ondanks de ietwat onhandig geciteerde woorden blijft de strekking van Noord26's bericht wel onverminderd van toepassing...
 

Artbij

Senior Member
desondanks ons sympathiek forumlid zijn mooie teksten reeds verwijderd heeft..

Mijn geweldige teksten zijn verwijderd door een modje..... Niet door mijzelf, vond er niet zoveel mis mee, jammer dat een BMW in je avatar zoveel los maakt bij sommige mensen..... Ben blij dan @Canon-Eye goed kan lezen....
 

Joske

Forumguru
Het ging hem niet om je avatar maar op de manier waarop je je uitdrukt hier op het forum tegenover anderen.
 

Noord26

Forumguru
Je kan niet lezen.. zozo.. Bloeddruk? zozo.. Dat zijn geen malse beweringen die je in de richting van iemand slingert. Wat in mijn optiek niet thuis hoort geen enkel forum.

Wat is je doel op dit forum? Dat is mij niet helemaal duidelijk als je je zo uitlaat tegenover anderen?

Het ligt helemaal aan iemand zijn Avatar idd.. :lezen:

Ik wacht nog op een antwoord inhoudelijk op wat ik van je citeerde, maar daarop kwam een flink onderbouwend: laat maar?
 
Bovenaan Onderaan