Geen nieuwe Lease Octavia's meer bestellen dit jaar.

Artbij

Senior Member
Was gisteren bij de dealer om mijn Octavia op te halen. Hij wist me te vertellen dat ze dit jaar geen 14% auto's meer mogen bestellen en nog maar een heel beperkt aantal benzine auto's.

Dus als je 14% wilt leasen ga dan als een gek naar de peugeot dealer :).
 

Artbij

Senior Member
Vanaf afgelopen dinsdag kan het niet meer....

En dit jaar nog leveren is sowieso onzin als de auto nieuw besteld wordt..
 

Stinger

Actief lid
Omdat de prijzen van tweedehands auto vergeleken met nieuwe auto's zeer gering was. Wilde wij een nieuwe skoda fabia combi samenstellen en eventueel bestellen mits de prijs goed was. De dealer heeft verteld dat er geen nieuwe skoda fabia meer mochten besteld worden. Omdat de nieuwe fabia model binnenkort uitkomt. Maw men moest het "maar" doen met het actie pakket "Drive" uit voorraad. Die vielen allemaal tegen, zoals geen mdi, blue tooth voor mobiel, maxi dot display en etc.
 

michelover

Forumguru
Zou de tekst van de kop even aanpassen, daar als ik je goed begrijp dit puur over leasebakken gaat. Krijg nou het idee dat je helemaal geen Octavia's meer kan bestellen in 2014.
 

Darkside

Forumguru
En wederom weer tegenstrijdige berichten. De een zegt kan niet. De ander zegt geen probleem.
Het was toch PON die extra plekken geregeld had zodat men nu nog ff snel een greenline kon bestellen.
Of zou je nu echt helemaal te laat zijn.
En wat als je gewoon particulier een 1.4 TSI wilt bestellen? Spreek nu een prijs af en het zou me niets schelen dat hij in 2015 geleverd zou worden en 25% zou zijn.
Maar ik zou hem nu wel willen bestellen.

Ik kan er verdere ook niets van terug vinden. Eerlijk gezegd vind ik dit een slecht vorm van communicatie.
 

HansB

Nieuw lid
Voor wat betreft de ''14% leasebakken" is het ook nog maar de vraag tot wanneer de LM de auto op kenteken wil zetten. In de regel houdt het met half november wel op en kan je doorrijden of voorloop auto krijgen. Dus nu nog bestellen wordt idd wel heel krap en denk dat dealers niet gek gebeld willen worden als t jaareinde nadert
 

Darkside

Forumguru
Voor wat betreft de ''14% leasebakken" is het ook nog maar de vraag tot wanneer de LM de auto op kenteken wil zetten. In de regel houdt het met half november wel op en kan je doorrijden of voorloop auto krijgen. Dus nu nog bestellen wordt idd wel heel krap en denk dat dealers niet gek gebeld willen worden als t jaareinde nadert
Ik heb van meerdere lm gehoord dat zij uitzonderingen maken voor auto's die van bijtelling categorie veranderen.
Voor deze auto's willen ze zelfs op naam zetten in de laatste week van december.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick

HansB

Nieuw lid
Ok, dat is dan wel weer netjes van ze en er is nog hoop voor de reeds bestelde auto's
 

LT83

Forumguru
Die blijft prima hoor.......heb maar niet de illusie dat jij daar wat aan gaat veranderen....
Door de goede sfeer en het bereidwillig zijn elkaar te helpen hier vind ik het juist leuk om veel te lezen, zonde als dat gaat veranderen.

Over het algemeen stijgt trouwens juist de bloeddruk van BMW rijders na een ontmoeting is mijn ervaring ;)
 

Noord26

Forumguru
Je kunt het ook niet lezen en er vervolgens niet op reageren.... Misschien beter voor je bloeddruk ;)

Je kan niet lezen.. zozo.. Bloeddruk? zozo.. Dat zijn geen malse beweringen die je in de richting van iemand slingert. Wat in mijn optiek niet thuis hoort geen enkel forum.

Wat is je doel op dit forum? Dat is mij niet helemaal duidelijk als je je zo uitlaat tegenover anderen?
 

Ramonq

Senior Member
Terug on-topic:

Met een gemiddelde levertijd van 20 weken op de (met opties aangekleedde) 14% greenlines en het feit dat we nu in week 31 zitten lijkt me het niet eens zo'n vreemd statement.

We zullen het zien... Wanneer volgende week de blauwe octavia met de grote groene cijfers van de voorpagina is verdwenen en vervangen is door de fabia weten we voldoende.
 
Bovenaan Onderaan