Nadat ik in juli een Karoq Style Business besteld had, was het einde van lange wachten op de levering eindelijk in zicht. Overmorgen zou ik de auto bij de dealer ophalen.
Omdat ik begreep dat de auto's afgeleverd waren ging ik al wat eerder kijken terwijl alles werd voorbereid.
Bij aankomst een positieve lach van de verkoper "wat vind je van de kleur", om daarna met een twijfelende blik te melden dat er slecht nieuws was.
Bij de test rit was gebleken dat de Adaptive Cruise Control (ACC) er niet op zat.... Inmiddels was bij de dealer al nagekeken of de bestelling daar goed gedaan was en dat was zo. PON was al gemaild en morgen meer zou er meer info volgen.
De volgende dag, in de vroege middag telefoon van de dealer. De auto was helemaal nagekeken, niet alleen de ACC zat er niet op, het hele Travel Assist Pro pakket was niet geleverd. Dit was fout gegaan bij PON. Niet alleen dat, er waren meer auto's met een foute levering in Nederland.
Hij had al gekeken of de auto omgebouwd kon worden.... helaas.....
Hij heeft er alles aan gedaan om het op te lossen, en uiteindelijk blijkt het mogelijk de auto opnieuw besteld moet worden als spoed order, waarbij ze schijnbaar garanderen ze dat hij binnen 7 weken geleverd gaat worden.
Domme pech, maar ik ben blij dat de dealer er gelijk achter aan gaat en de best mogelijk oplossing probeert te realiseren....
Morgen dus geen levering....helaas.
Omdat ik begreep dat de auto's afgeleverd waren ging ik al wat eerder kijken terwijl alles werd voorbereid.
Bij aankomst een positieve lach van de verkoper "wat vind je van de kleur", om daarna met een twijfelende blik te melden dat er slecht nieuws was.
Bij de test rit was gebleken dat de Adaptive Cruise Control (ACC) er niet op zat.... Inmiddels was bij de dealer al nagekeken of de bestelling daar goed gedaan was en dat was zo. PON was al gemaild en morgen meer zou er meer info volgen.
De volgende dag, in de vroege middag telefoon van de dealer. De auto was helemaal nagekeken, niet alleen de ACC zat er niet op, het hele Travel Assist Pro pakket was niet geleverd. Dit was fout gegaan bij PON. Niet alleen dat, er waren meer auto's met een foute levering in Nederland.
Hij had al gekeken of de auto omgebouwd kon worden.... helaas.....
Hij heeft er alles aan gedaan om het op te lossen, en uiteindelijk blijkt het mogelijk de auto opnieuw besteld moet worden als spoed order, waarbij ze schijnbaar garanderen ze dat hij binnen 7 weken geleverd gaat worden.
Domme pech, maar ik ben blij dat de dealer er gelijk achter aan gaat en de best mogelijk oplossing probeert te realiseren....
Morgen dus geen levering....helaas.