Foto's van de voorjaarsmeeting 8-5-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcj

Actief lid
Mooie foto's ! (en bedankt voor de foto's van de young- / oldtimers
Het weer is blijkbaar nog redelijk goed geweest.

Als jullie volgende keer nou na het éérste stoplicht niet plankgas erop gooien dan komen van der P en ik zelf volgende keer óók mee voor de groepsfoto!
Misschien was het een complot... :945:om het lelijke eendje niet op de foto te hebben ;)

Koen

rcFred

Senior Member
Leuk om alles te zien, zeker van die massale groep Skoda`s bij elkaar...

Ik heb ruim 2100 foto`s gemaakt tijdens de autorit (om de 2sec een foto) en die aan elkaar geplakt om een time-lapse te maken.
Dit is m`n eerste probeersel geweest, zie dat ik de bevestiging wel wat stabieler had moeten maken.

Linkje naar youtube

rcFred

Senior Member
Heel simpel hoor Nemo, je moet er alleen wel de spullen voor hebben.
Sommige camera`s hebben het standaard, voor andere heb je een draadontspanner nodig. Je moet om de zoveel seconden een foto maken en via zo`n draadontspanner kan je dat instellen en gaat het automatisch.
De foto`s kan je dan in een programma (Quicktime pro of Adobe After effects) achter elkaar zetten en er een filmpje van maken.

Het is hetzelfde principe als bij Planet Earth en Life is gebruikt van de BBC waar ze bijv planten fotograferen om het zo te zien groeien of de bomen in een heel jaar blaadjes zien krijgen en weer verliezen en onder de sneeuw komen.

rcFred

Senior Member
Ik denk niet dat mijn camera dat kan.. Hoe had je de camera vastgemaakt?
Er is een statief waarvan je de poten ergens omheen kunt vouwen, die heb ik om mijn hoofdsteun gevouwen. Het statief heet een Gorillapod
Hieronder een voorbeeld wat ik op het grote net heb gevonden:
gorilla_pod_slr2.jpg

maarten2xrs

Senior Member
hele leuke dag gehad, complimenten voor de organisatie ook en leuk weer om oude bekende te zien. hoewel het een keer per jaar is, nou ja mischien bij fc utrecht.
mooie foto*s snor op de snelweg,en die witte superperb daar rij je ook niet voor gek mee,mooie auto.

EdK

Forumguru
En mijn bijdrage:

Waarrr ????????

Affijn één ding is zeker deze maand. Het is een succes geweest deze meeting.
Maar de wasstraat boeren hebben ook een topmaand gedraaid, want ik zie alleen maar spiegelende Skoda's !
En die ene motor zal waarschijnlijk niet gewassen zijn, want zie nergens een foto er van :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan