Foto's van de voorjaarsmeeting 8-5-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
Sorry :) Ik was met bijlages bezig en toen knalde er wat. Schijnbaar is toen wel het bericht geplaatst, maar niet de bijlages......bericht aangepast met link naar m'n album.

Gieliovd

Forumguru
En die ene motor zal waarschijnlijk niet gewassen zijn, want zie nergens een foto er van
Hey gaan we zo beginnen :disc:

Ik had nog wel een ouwe lap over mijn kappen getrokken de avond vóór de meeting :1761:

Ik reed al 1,5 uur in de stortregen vóór aankomst dus viezigheid is niet mijn schuld!

Zelf géén foto's gemaakt, zag het niet zitten die spiegelreflex mee te slepen en die telefoon van me maakt foto's van drama kwaliteit.

Tja, als er dan niemand is die foto's van mij maakt en de groep geeft goed gas mij kwijt te raken bij het stoplicht voor de groepsfoto, dan sta ik er niet op :tongue:

Als je goed kijkt zie je me overal nét nog even in beeld staan :rockon:

skodaoctavia2

Actief lid
Leuk te zien wat ik gemist heb :)
ik miste nog een duitskenteken ertussen. zag dat de belgen goed vertegenwoordigt waren, mooi konvooi op de snelweg :)

EdK

Forumguru
@ gieliovd : Goh als ik dat zo lees die reactie van je, begin ik me haast af te vragen of je wel welkom was !??
Ze zouden juiste van een topper als jij een volledige fotorepotage gemaakt moeten hebben !
Hij die een Skoda had en alle weersinvloeden trotseerde en op de motor kwam !
Maar helaas mocht het niet zo wezen !
En dat terwijl er een vrouwelijk motormuisje daar rondliep, die had er toch als organisator voor moeten zorgen dat er één mooie foto van jou op de motor was gemaakt !:530:

Gieliovd

Forumguru
Ho maar weer Ed ;)

Ik zit maar te dollen hoor. Alles goed en wel. Het was een topdag en buiten wat "grapjes" van forumleden ("he, die plaats is gereserveerd", "is dat nou een Skoda?", "he, kan je hem ff ergens anders parkeren" etc...) werd ik goed ontvangen :)

Donderdag vertrek ik en ik beloof zélf wel wat mooie foto's van mezelf op de motor in Tunesië te (laten) maken. Er komt straks wel een album op het forum.... of een link naar mijn nader te bouwen nieuwe website.

Rolle

Senior Member
Hey Gieliovd,
alvast goede en vooral veilige reis gewenst. Hopelijk heb je niet te slecht weer onderweg naar Genua. In Tunesie zal het wel meevallen.

Hetzer

Forumguru
ik heb er ook nog een paar.

(ps het lukt me maar niet om zo GROOT in te voegen)

Bijlagen

• DSC02184.jpg
    DSC02184.jpg
    22 KB · Weergaven: 71
  • DSC02186.jpg
    DSC02186.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 39
  • DSC02190.jpg
    DSC02190.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 61
  • DSC02187.jpg
    DSC02187.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 54

Rene de Wit

Actief lid
Mooie foto's hopelijk heeft e.e.a. vervolg in 2011.

Kan iemand trouwens wat meer vertellen over de zwarte Superb met wat lijkt chromen spiegelkappen? ziet er wel sjiek uit.

Hetzer

Forumguru
en nu eindelijk een paar in het groot!!!!!!!

2py7wv9.jpg

aubhop.jpg

2m4rq7t.jpg

14ms6y1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan