Foto's van de voorjaarsmeeting 8-5-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
Bij deze alvast wat foto's van de meeting van vandaag 8 mei 2010.

full.jpg

full.jpg

full.jpg

full.jpg

Wijnand850

Forumguru
Falcon en Nemo, bedankt voor de gezellige dag! De dag was goed georganiseerd en het was leuk om kennis te maken met de mensen achter de nicknames! Wij hadden de mazzel dat Steven onze auto wilde gebruiken voor de poetsinstructie, dus de motorkap glimt weer als een nieuwe. Ik vrees dat ik nu wel aan de beurt ben voor de rest van de auto, dus we hebben volgende week wat te doen. Maar met Steve's poetsmiddelen komt dat helemaal goed! Het kijkje achter de schermen bij Pon was boeiend. We rijden er regelmatig langs, maar nu pas zagen we hoe groot het er eigenlijk is. Het was ook bijzonder te horen dat een nieuwe auto soms al op z'n derde stel banden staat voor 'ie wordt afgeleverd....

Nogmaals dank!

Hartelijke groeten,

Wijnand en Stefanie.

Ook van ons wat sfeerimpressies:

P1050844.jpg

P1050846.jpg

P1050856.jpg

P1050861.jpg

Wasmachineman

Forumguru
Leuke foto's! Het weer valt ook wel mee toch ? Hier (Ibiza) is het nog 23 graden om 1830. Maar 1 Skoda gespot, witte taxi natuurlijk! Volgend jaar moet ik maar zorgen erbij te zijn. Fijn weekend iedereen!

Ik heb alleen een overzichtsfoto. Is verkleind. Als iemand hem wil hebben in orgineel formaat, graag even mailen.

Bijlagen

• DSC_4499.1.jpg
    DSC_4499.1.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 184

Wijnand850

Forumguru
Mooie foto's Snor! Ik zie dat de grote plassen op de foto locatie meer mensen tot leuke foto's heeft aangezet:

P1050864.jpg

ebmc

Lid
Ziet er naar uit dat dit een gezellige dag is geweest. Moet een mooi gezicht zijn geweest om al die Skoda's bij elkaar op de snelweg te hebben.

Speciale complimenten voor de zwarte en witte Supurbs. Wat jammer dat mijn lease budget net geen 200 euro hoger was.

Gieliovd

Forumguru
Als jullie volgende keer nou na het éérste stoplicht niet plankgas erop gooien dan komen van der P en ik zelf volgende keer óók mee voor de groepsfoto! :)

Toen wij bij het stoplicht vandaan waren was de groep Skoda's al in geen mijlen meer te zien.....

Toen maar achter van der P aan geprutteld en als eerste bij PON aangekomen waar het uitgestorven was ;)

Leuke foto's!

nemo

Senior Member
Jammer Michiel en VanderP dat jullie de rest kwijt waren. Ik had niet gedacht dat dat op zo'n kleine afstand met zo'n groep kon. De fotolocatie was nl zo'n 500meter van het eerste verkeerslicht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan