Geslaagde middag wat ik er uit begrijp en inderdaad aardig wat live foto's !!
Maar mis nou eigenlijk nog een reactie waarvoor jullie zijn gekomen en ook foto;s van hebben gemaakt !!
Wat ik bedoel ?? Wel hoe ziet en zit en ruikt en ......... die FABIA 2 COMBI nou ?? Wat is en was jullie reactie toen jullie ervoor stonden ??
Deel die info ook eens met het forum !!
Of was de positieve overrompeling zoooo erggg dat jullie er nog stil van zijn ??
Ja, je slaat de spijker op de kop.
Mijn mening is dat het een leuke auto is.
(Staat wat hoger op z'n "poten" dan in de fabrieksfoto's)
Het zwarte dak met de zwarte A en B stijl vind ik iig beter dan de witte daken (zoals bij Skoda Center Utrecht)
Naar mijn smaak moeten er toch echt 16" wielen onder
De lijn van de motorkap die doorloopt om het logo heen (Zoals bij de Roomster) is erg geslaagd en komt bij de Fabia meer tot zijn recht.
Op de zwarte zagen we wel een minpuntje: De rubbers om de deuren sloten bij de linkervoorportier niet mooi aan.
Persoonlijk vindt ik de Tangerine Orange of de Zwarte de beste kleuren voor de Fabia 2 Combi, en niet de grijsblauwe kleur zoals die door Skoda wordt gepromoot, maar over smaak valt niet te twisten.
Ik denk dat hij ook erg mooi zou zijn in RS blauw (misschien voor het "bommetje" een optie?)
Jammer vind ik dat de buitenspiegels uit twee delen bestaan, en de onderkant matzwart is.
Niet erin gereden, dus dat is afwachten.
Ik vind hem iig veel mooier dan de oude Fabia Combi :super: