Foto's Meeting Vepreda Spijkenisse

Hetzer

Forumguru
Het was weer geslaagd de Meeting, die deze keer in teken stond van de Fabia-2 Combi. We zijn goed ontvangen door Hans Evers en zijn staf van Vepreda Autostudio.. het weer was fantastisch alleen een beetje koud buiten...
De foto's zeggen genoeg, het was een top middag

Ook wil ik naast Hans Evers, Mirjam van Ponmobiel bedanken voor het verstrekken van de Skoda Goodies!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • DSC00216.JPG
    DSC00216.JPG
    81,2 KB · Weergaven: 51
  • DSC00217.JPG
    DSC00217.JPG
    82,5 KB · Weergaven: 53
  • DSC00218.JPG
    DSC00218.JPG
    80,6 KB · Weergaven: 61
  • DSC00219.JPG
    DSC00219.JPG
    76,8 KB · Weergaven: 47
  • DSC00225.JPG
    DSC00225.JPG
    83,4 KB · Weergaven: 46

Hetzer

Forumguru
nog wat foto's
 

Bijlagen

  • DSC00222.JPG
    DSC00222.JPG
    69,4 KB · Weergaven: 39
  • DSC00223.JPG
    DSC00223.JPG
    63,8 KB · Weergaven: 33
  • DSC00228.JPG
    DSC00228.JPG
    44,9 KB · Weergaven: 22
  • DSC00231.JPG
    DSC00231.JPG
    82,8 KB · Weergaven: 25
  • DSC00236.JPG
    DSC00236.JPG
    66,7 KB · Weergaven: 37

Hetzer

Forumguru
en nog wat foto's
 

Bijlagen

  • DSC00219.JPG
    DSC00219.JPG
    76,8 KB · Weergaven: 28
  • DSC00220.JPG
    DSC00220.JPG
    70,9 KB · Weergaven: 35
  • DSC00221.JPG
    DSC00221.JPG
    54,5 KB · Weergaven: 43
  • DSC00224.JPG
    DSC00224.JPG
    74,6 KB · Weergaven: 39
  • DSC00234.JPG
    DSC00234.JPG
    85,2 KB · Weergaven: 33

Fabia

† In Memoriam
Ik zie dat ik ook weer op de foto sta. Het was een gezellige en geslaagde meeting :super: bij Vepreda, een erg vriendelijke dealer. Zal ik zeker in mijn gedachten houden als ik tegen die tijd voor een andere Skoda ga. Hetzer en uiteraard Mirjam bedankt voor de goodies. Moet nu wel een andere auto kopen want de paraplu past niet in mijn paraplubak :smirk: En gelukkig mochten we op de terug weg weer genieten van de folklore van Spijkenisse, de brug stond open.
 

Hetzer

Forumguru
de laatste van mij

@ Fabia in mijn roomster past de paraplu perfect, dus dan weet je wat je binnenkort kan bestellen!!!!!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • DSC00232.JPG
    DSC00232.JPG
    78,9 KB · Weergaven: 34
  • DSC00235.JPG
    DSC00235.JPG
    53,3 KB · Weergaven: 28
  • DSC00229.JPG
    DSC00229.JPG
    83,1 KB · Weergaven: 38
  • DSC00233.JPG
    DSC00233.JPG
    49,4 KB · Weergaven: 26
  • DSC00226.JPG
    DSC00226.JPG
    67 KB · Weergaven: 35

Fabia

† In Memoriam
Ik moet trouwens wel lachen. Staan we bij een rek met lichtmetalenvelgen en wat staat daar tussen? De velgen die Hetzer zocht. Maar ja nu heeft íe een Roomster.
 

Bijlagen

  • !cid_Afb025.jpg
    !cid_Afb025.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 24

!Škoda!

Actief lid
Nog meer foto's
BTW: erg geslaagde meeting.
Thanks for the goodies.
 

Bijlagen

  • DSC_3714_1.jpg
    DSC_3714_1.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 20
  • DSC_3715_1.jpg
    DSC_3715_1.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 17
  • DSC_3716_1.jpg
    DSC_3716_1.jpg
    80,6 KB · Weergaven: 28
  • DSC_3717_1.jpg
    DSC_3717_1.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 16
  • DSC_3718_1.jpg
    DSC_3718_1.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 19

!Škoda!

Actief lid
de laatste van mij

@ Fabia in mijn roomster past de paraplu perfect, dus dan weet je wat je binnenkort kan bestellen!!!!!!!!!!!!!
@Fabia: Ook in de paraplubak van de Octavia Combi past hij niet hoor, dus hoef je die ook niet te nemen :baby012:
 

Fabia

† In Memoriam
Ik weet het, Hetzer weet het maar helaas nog niet iedereen. Maar goed wat niet is kan nog komen.
 

EdK

Forumguru
Geslaagde middag wat ik er uit begrijp en inderdaad aardig wat live foto's !!
Maar mis nou eigenlijk nog een reactie waarvoor jullie zijn gekomen en ook foto;s van hebben gemaakt !!
Wat ik bedoel ?? Wel hoe ziet en zit en ruikt en ......... die FABIA 2 COMBI nou ?? Wat is en was jullie reactie toen jullie ervoor stonden ??
Deel die info ook eens met het forum !!

Of was de positieve overrompeling zoooo erggg dat jullie er nog stil van zijn ??
 

!Škoda!

Actief lid
Geslaagde middag wat ik er uit begrijp en inderdaad aardig wat live foto's !!
Maar mis nou eigenlijk nog een reactie waarvoor jullie zijn gekomen en ook foto;s van hebben gemaakt !!
Wat ik bedoel ?? Wel hoe ziet en zit en ruikt en ......... die FABIA 2 COMBI nou ?? Wat is en was jullie reactie toen jullie ervoor stonden ??
Deel die info ook eens met het forum !!

Of was de positieve overrompeling zoooo erggg dat jullie er nog stil van zijn ??
Ja, je slaat de spijker op de kop.

Mijn mening is dat het een leuke auto is.
(Staat wat hoger op z'n "poten" dan in de fabrieksfoto's)
Het zwarte dak met de zwarte A en B stijl vind ik iig beter dan de witte daken (zoals bij Skoda Center Utrecht)
Naar mijn smaak moeten er toch echt 16" wielen onder
De lijn van de motorkap die doorloopt om het logo heen (Zoals bij de Roomster) is erg geslaagd en komt bij de Fabia meer tot zijn recht.

Op de zwarte zagen we wel een minpuntje: De rubbers om de deuren sloten bij de linkervoorportier niet mooi aan.

Persoonlijk vindt ik de Tangerine Orange of de Zwarte de beste kleuren voor de Fabia 2 Combi, en niet de grijsblauwe kleur zoals die door Skoda wordt gepromoot, maar over smaak valt niet te twisten.

Ik denk dat hij ook erg mooi zou zijn in RS blauw (misschien voor het "bommetje" een optie?)

Jammer vind ik dat de buitenspiegels uit twee delen bestaan, en de onderkant matzwart is.

Niet erin gereden, dus dat is afwachten.
Ik vind hem iig veel mooier dan de oude Fabia Combi :super:
 

Fabia

† In Memoriam
Geslaagde middag wat ik er uit begrijp en inderdaad aardig wat live foto's !!
Maar mis nou eigenlijk nog een reactie waarvoor jullie zijn gekomen en ook foto;s van hebben gemaakt !!
Wat ik bedoel ?? Wel hoe ziet en zit en ruikt en ......... die FABIA 2 COMBI nou ?? Wat is en was jullie reactie toen jullie ervoor stonden ??

Hoe die ruikt? Wat dacht je van erg nieuw. En hij ziet er m.i. erg goed uit, ik vind de gestrekte lijn 'm erg goed staan. Veel ruimte achterin. Je ziet dat het weer een hele stap vooruit is. Zou zeker mijn Combi op in willen ruilen. Wat ik wel jammer vind is dat íe ook weer zo hoog op z'n poten staat, ik had gehoopt dat íe wat lager zou staan en daardoor de wielkasten wat meer gevuld zouden zijn.
 

Red Devil

Actief lid
zoo.. cker geslaagde dag vandaag! zelfs ik was nog redelijk optijd:D samen met jeroen doli vanaf de MAC in 't Veen gereden, en onderweg kwamen we zelfs Kensei nog tege.. tog grappig

maar kvond de nieuwe fabia combi er al wel weer stukke beter uitzien als de oude.. ik vind alleen dat ze de achterkant tog naar mijn idee wat te rond maken.. als je nu de fabia 2 HB pakt, en die uit rekt, lijkt mij beter(A) maar das persoonlijk..

ook vond ik die fabia HB sport ook wel errrrruuuuggggggggg leuk:D mooit metallic zilver met zwarte A/B style en dak:shocked: en hij zat ook lekkr met die sport stoeltjes.. die wil ik er ook nog wel een keer in mijn auto hebbe..

(nu ga ik in maart beginnen met mijn stage en daarna blijf ik daar voor vast werken (als het goed gaat natuurlijk, ga ik wel vanuit) en krijg dan ook een auto van de zaak.. wat ik gehoort heb van een a.s. collega (is al familie van my) is er een kans dat ik ook voor een skoda kan kiezen:D dan weet ik dat ik de nieuwe kies.. en geen peugeot waar de 'meeste' van dat bedrijf mee rijden, haha)
 
Mooie foto's gemaakt bij verpreda
kon er helaas niet bij zijn had wel wat mensen van het forum graag in real life willen spreken, is altijd leuk over ervaringen praten etc

ik vind de nieuwe fabia wel een mooie auto denk ook zeker dat het net zo'n succes gaat worden als het vorige model

Met het rijden is het gewoon het zelfde als een hatchback ik voelde weinig verschil dat je die extra centimeters en kilo's meenam
overgens gereden in een 1.4 en 1.6 benzine
(de fabia1 hb laat nog even op zich wachten doe het voorlopig met 02)
Grtzzz Jordy
 

tlpeter

Actief lid
Ook ik vind de fabia combi erg geslaagd
Ook vind ik de zwarte het mooist
Deze kleur heb ik ook aangevraagd bij de baas :D
De voorkant met de grill heeft wat weg van audi en ziet er tikkeltje agresief uit maar dan, net als bij audi, met klasse

Kortom ik ben verliefd :D:D:D
 

joergarms

Senior Member
Leuk dat de meeting en het Vepredabezoek geslaagd zijn. Ik ga maandag even langs Jawes, wil m toch wel even bekijken. Helaas kon ik er niet bijzijn in Spijkenisse, anders was ik zeker langsgekomen.
We moeten in het voorjaar maar weer eens een leuke meeting gaan organiseren, nu is het nog te koud.
 
Bovenaan Onderaan