Foto's Meeting Vepreda Spijkenisse

van_der_P

Senior Member
Van buitenkant vind ik meer geslaagd dan de binnenkant. De binnenkant is toch wat saai. Zeker een sportuitvoering kan wat spannender. Het is hetzelfde als de Elegance met een ander stuurtje. Waarom niet een klein beetje richting Seat of Alfa ?

Achteraf vond ik het jammer dat ik niet bij was het leek mij heel leuk om de forumleden in levende lijven te zien. Maar ja volgende keer beter.
 

Gieliovd

Forumguru
Leuk dat de meeting en het Vepredabezoek geslaagd zijn. Ik ga maandag even langs Jawes, wil m toch wel even bekijken. Helaas kon ik er niet bijzijn in Spijkenisse, anders was ik zeker langsgekomen.
We moeten in het voorjaar maar weer eens een leuke meeting gaan organiseren, nu is het nog te koud.
Same goes for me!

Helaas moeten missen en ga binnenkort wel eens bij de dealer (Martin Schilder in Schagen) langs om te kijken of ze hem al hebben.

Helaas de meeting moeten missen maar een volgende zal ik weer proberen bij te zijn.

Ik heb wel een hele goede andere dagvulling gehad wat me weer erg aan het denken heeft gezet...

Namelijk: zal ik bij Nyenrode gaan studeren of niet :crazy:
 

cvegreen

Forumguru
Leuk zo die meetings , jammer dat wij in het verre west vlaanderen(België) wonen . Vind dat ook wel leuk meetings , heb dat toen ik nog single was ook nog voor een forum waar ik nu niet meer kom mee helpen organiseren .
 

Glenn

Actief lid
Ik was als een heel stuk onderweg en dan liep mijn gps voledig vast en had natuurlijk geen kaart bij sorry :(

Ben al blij dat ik de weg naar huis heb gevonden
 

cvegreen

Forumguru
Ik was als een heel stuk onderweg en dan liep mijn gps voledig vast en had natuurlijk geen kaart bij sorry :(

Ben al blij dat ik de weg naar huis heb gevonden

Dat is balen man . Een gps die voledig vast zit heb ik nog nooit meegemaakt en dat terwijl ik al gps heb sinds 2003 . Was toen nog ontzettend duur . Kan je je gps niet gewoon resetten , dan heb je hem normaal op zijn standaard staan en kan je terug weg met je gps , dat heb ik wel al meegemaakt. Bij mij is dat wel nog met een apparte gps muis en PDA dat ik werk , kan dus zijn met die moderne gps toestellen dat je dat niet zo makkelijk meer kan . Bij mij is dat gewoon met de stylus in een gaatje een klein knopje in te drukken en dan reset mijn PDA zich .
 

Fabia

† In Memoriam
Het is mij een keer overkomen met mijn TomTom. Die moet je resetten met een speld, er zit aan de onderkant een heel klein gaatje en daar moet je een speld insteken en dan is íe gereset. Maarja waar vind je een speld in je auto? Pas thuis kon ik 'm resetten.
 

ericb

Actief lid
Dat vastlopen van een Tom Tom heb ik regelmatig sinds een kaartupgrade. Sindsdien heb ik een veiligheidsspeld aan het hoesje vastzitten.
 

cvegreen

Forumguru
Op zo'n tomtom zit er geen potloodje meer bij waarmee je dat dan kan doen dan? Zit er niets in je verbandskistje dan die bruikbaar is om in dat gaatje te kunnen drukken ? Als het je voorkomt tijdens een rit vrij ver van huis en je hebt niets om te resetten , dan is het wel verdomd vervelend lijkt mij .
 

Tallguy

Forumguru
Paar dingetjes die me opvielen:
Foto #1 Kabelboom niet in een soort machete verstopt, dus geen bescherming.

foto #2 Achterkant van de lampen (de projectorlampen) is mooi plat afgedekt met een rubberen afdichting

Foto #3 nog steeds geen hydraulische vering voor de motorkap :(

(rest komt na het eten)
 

Bijlagen

  • DC165904a.jpg
    DC165904a.jpg
    83 KB · Weergaven: 19
  • DC165905a.jpg
    DC165905a.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 20
  • DC165906a.jpg
    DC165906a.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 17

EdK

Forumguru
Paar dingetjes die me opvielen:
Foto #1 Kabelboom niet in een soort machete verstopt, dus geen bescherming.

foto #2 Achterkant van de lampen (de projectorlampen) is mooi plat afgedekt met een rubberen afdichting

Foto #3 nog steeds geen hydraulische vering voor de motorkap :(

(rest komt na het eten)

En lekker gegeten ??

Foto 1: Is zelfde bij de Roomster , en zit er ook sterk over na te denken om er een hoes omheen te draaien !!

foto 3 : Dit werkt toch perfect ?? Voor de keren dat die klep door ons geopend wordt hoef ik niet zo'n dure veer te hebben !! Als die lek is kost me dat een vermogen om te laten vervangen !!

Zie liever eens een keer dat ze die vultuit van het ruitenwisservloeistofreservoir eens zo maken dat er een bredere vultuit aanzit zodat als je een volle 5 liter jerycan hebt niet een zooi er langs giet !!
Ja weet het kan een losse trechter nemen maar zou veel prettiger zijn als deze er al op zit !!
 

Gieliovd

Forumguru
Ook jij dat probleem? De Fabia zuipt ruitensproeiervloeistof alsof het ergens onderuit loopt en dan veel bijvullen. En inderdaad lopen klungelen met die 5 liter jerrycan! Helemaal als het waait :)

Hij heeft trouwens wel isolatie zie ik in het vooronder, das lekker!

Ik zat er nog aan te denken om een plaatje isolatie te halen voor mijn wagen. Hij is al verdacht stil, maar kan altijd stiller! Vooral boven de 3000 toeren komt er leven in de brouwerij, maar bij 4000 toeren rij ik al 140 en dan overstemd de wind de motor een beetje.

Nog altijd een heel verschil met mijn vorige Micra, daar moest de radio 10 tikken harder bij 100 km/h haha.

TomTom loopt best nog wel eens vast, daar helpt resetten eigenlijk altijd mee. Gewoon een dunne balpen, speld (geen aanrader), paperclip of wat dan ook erin en weer rijden!

Wel jammer dat je daarom niet kon komen! Maar ja he, gewoon bordjes lezen!!
 

Fabia

† In Memoriam
Ook jij dat probleem? De Fabia zuipt ruitensproeiervloeistof alsof het ergens onderuit loopt en dan veel bijvullen. En inderdaad lopen klungelen met die 5 liter jerrycan! Helemaal als het waait :)

Ben gelukkig niet de enige die altijd loopt te klungelen met het bijvullen. En flink gedeelte beland bij mij altijd op straat.
 

Gieliovd

Forumguru
Ben gelukkig niet de enige die altijd loopt te klungelen met het bijvullen. En flink gedeelte beland bij mij altijd op straat.
Het erge voor mij is dat ik het idee heb dat het nog een behoorlijk agressief goedje kan zijn ook, met antivries rommel en ontvetters...

Maar ik merk trouwens dat mijn raam momenteel heel vet is.. streept erover. Wellicht i.v.m. kou...
 

Tallguy

Forumguru
nog wat pics.

Goede sportstoelen met goede steun...alleen kom ik nu met mijn knie tegen de middenconsole aan :(
 

Bijlagen

  • DC165918a.JPG
    DC165918a.JPG
    97,4 KB · Weergaven: 14
  • DC165913a.JPG
    DC165913a.JPG
    80,8 KB · Weergaven: 19
  • DC165912a.jpg
    DC165912a.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 17
  • DC165898a.JPG
    DC165898a.JPG
    93 KB · Weergaven: 14

Tallguy

Forumguru
Op de terugweg nog wat pics van mijn O2 gemaakt...ik had 'm niet voor niks goed opgepoetst ;)
 

Bijlagen

  • DC165919a.JPG
    DC165919a.JPG
    90,1 KB · Weergaven: 17
  • DC165924a.JPG
    DC165924a.JPG
    93,3 KB · Weergaven: 18
  • DC165929a.JPG
    DC165929a.JPG
    96,1 KB · Weergaven: 15

Gieliovd

Forumguru
Op de terugweg nog wat pics van mijn O2 gemaakt...ik had 'm niet voor niks goed opgepoetst ;)
Ziet er best uit!

Ik vind zo de binnenkant van de F2C er niet echt op vooruit gegaan! Dan is mijn dashboard momenteel toch een stuk mooier...

Als die stoelen op de foto al sportstoelen zijn dan zitten mijn eigen stoelen er ook behoorlijk sportief bij volgens mij! Wel grappig!

Nouja ik ga hem zelf nog wel eens bekijken.
 

ppx

Donateur
Dat vastlopen van een Tom Tom heb ik regelmatig sinds een kaartupgrade. Sindsdien heb ik een veiligheidsspeld aan het hoesje vastzitten.

Ik heb (nog niet zolang) een TT Go 910, in navolging van mijn TTN5 Europe.
Sindsdien heb ik altijd een paperclip in de auto: opengeplooid is dat dé perfecte tool om een TT te resetten.
 

van inkel

Forumguru
Begint een beetje op Microsoft te lijken met dat resetten, had dat zelf ook steeds met m'n PDA met Windows Mobile en TomTom 6 (2x ellende).

Ben nu hartstikke blij met m'n Columbus.
 

Fabia

† In Memoriam
Ziet er best uit!

Als die stoelen op de foto al sportstoelen zijn dan zitten mijn eigen stoelen er ook behoorlijk sportief bij volgens mij! Wel grappig!

Nouja ik ga hem zelf nog wel eens bekijken.

Kan je echt aanraden om eens goed te gaan zitten in die stoelen. Die zitten echt heerlijk.
 
Bovenaan Onderaan