Foto's herfstmeeting 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
@Hetzer: Ik zal eens even kijken volgens mij heb ik er wel wat tussen zitten nog (beetje weinig tijd)
 

Falcon

Donateur
Zal binnenkort ook nog wat foto's plaatsen. Even geschikt moment vinden om te bewerken en daarna te plaatsen.
 

Cordoba

Forumguru
Zijn er nog mensen die los van deze fantastische foto ;)
nog wat foto's hebben van mijn auto???



Hetzer: zoek je foto's waar jouw auto alleen op staat, of foto's waar ie op voorkomt? (ik ben direct na de meeting met vakantie gegaan, dus heb mijn foto's nog niet allemaal bekeken)
 

Cordoba

Forumguru
@Piair: ik heb al een aantal van mijn foto's gepost (reactie#26), en ik heb ook aardig wat foto's in The Gallery gemaakt, die veel mensen niet zo interessant zullen vinden, vandaar dat ik met één uitzondering alleen 'Skoda' foto's heb geplaatst. Doordat ik er even tussen uit ben geweest voor een korte vakantie nog geen tijd gehad om alle foto's goed te bekijken en te bewerken, en komende week ook te druk om 'alles' te doen, vandaar mijn vraag aan Hetzer: dan kan ik voorrang geven aan foto's waar belangstelling voor is.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Heb heel veel foto's gemaakt op deze fantastisch georganiseerde dag, waarvoor nogmaals dank naar de organisatoren zowel voor als achter de schermen, maar zeker ook diegenen die gekomen zijn om het zo een mooie dag te laten worden.

De tijd ontbreekt me een beetje om alle foto's hier te plaatsen met de vele berichten die daarbij horen en heb daarom een selectie gemaakt van ruim 250 foto's en deze geplaatst in een forum groep
http://www.skodaforum.nl/board/group.php?groupid=16 .
Iedereen kan zijn of haar foto's ook daar plaatsen.
Klein nadeel is dat ik ze niet geheel chronologisch kon uploaden.

Ook staan daar de beelden die mij gevraagd zijn te maken (Hetzer en Fabia) in een redelijk groot formaat.

Veel kijk plezier.
 

Bijlagen

  • IMG_3214.jpg
    IMG_3214.jpg
    66,6 KB · Weergaven: 56
  • IMG_3222.jpg
    IMG_3222.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 60
  • IMG_2929.jpg
    IMG_2929.jpg
    119,7 KB · Weergaven: 58
  • IMG_2927.jpg
    IMG_2927.jpg
    131,3 KB · Weergaven: 61

Bothje

Heel gewoon lid
Eén van de groene Bentley's die bij de Galery staat leek mij bekend voor te komen.
Ooit heb ik iets dergelijks voor de lens gehad in Dordrecht bij een Rolls en Bentley meeting, dus gezocht in mijn archief. Daar bleek dat het toch een heel andere is.....

Had wel leuk geweest.
 

Bijlagen

  • IMG_2850.jpg
    IMG_2850.jpg
    249,9 KB · Weergaven: 47
  • IMG_2845.jpg
    IMG_2845.jpg
    154,5 KB · Weergaven: 51
  • IMG_2953.jpg
    IMG_2953.jpg
    297,2 KB · Weergaven: 49
  • IMG_2938.jpg
    IMG_2938.jpg
    228 KB · Weergaven: 48

maarten2xrs

Senior Member
toppie voor degene die al deze foto*s gemaakt heeft, ik heb het haast niet in de gaten gehad dat ze gemaakt werden,
omdat het zo gezellig was en dat er een hoop te zien was. nou op naar de volgende meeting.
 

ppaddo

Lid
onvoorstelbaar! zo veel foto's en (tot nu toe) welgeteld 1 foto waar mijn wagen er een beetje tof bij staat! Ik sta er potjandikkie vaker op dan die Octavia! Is die dan echt ZO anoniem??? :D
 
En daar zijn een paar van mijn kiekjes. Staan ook in de groep 'Meeting Zutphen 08-11-2011'.

@darkprojectx : En terecht dat ie bij Ab Mulder op de site staat ! :super::winkie:
 

Bijlagen

  • SAM_0880.jpg
    SAM_0880.jpg
    101 KB · Weergaven: 65
  • SAM_0879.jpg
    SAM_0879.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 63
  • SAM_0872.jpg
    SAM_0872.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 68
  • SAM_0868.jpg
    SAM_0868.jpg
    168,5 KB · Weergaven: 67
  • SAM_0873.jpg
    SAM_0873.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 67

Bothje

Heel gewoon lid
Haha ik sta er ook eng vaak persoonlijk op :)[/QUOTE
Zo werden die mooie foto's dus gemaakt.......

Kun je mij een pm sturen hoe je die mooie foto van Hetzer hebt gemaakt, zag je niet met statief....

En er staan gelukkig meer mensen op de foto's .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan