Foto's herfstmeeting 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Heeeeel appart!
_DSC0973.jpg
De enige aanwezige Skoda Pickup!
_DSC0970.jpg
Nice logo!
_DSC0957.jpg
Druppels op mijn auto
_DSC0965.jpg
Mijn persoonlijke favoriet!
_DSC0897.jpg
 

maarten2xrs

Senior Member
ik mog daar parkeren van de eigenaar van de gallery maar ik mocht het niet verder vertellen, bij deze. groetjes maarten
 

RefleCs

Forumguru
Datzelfde had ik me al afgevraagd maar ik vond het wel een mooi plaatje dus toch maar even geschoten!
 

darkprojectx

Forumguru
Gelukkig hebben meer mensen hem geschoten, ik zag dat ik hem ook tussen mn fotos had maar met druppels op mn lens :biggthumpdown:
 

ppaddo

Lid
Foto-MASBVVZU.jpg


Dit was toch wel mijn favoriet. Aanvankelijk had ik zoiets van "waarom niet in het blauw", maar aangezien ik hem bijna de hele dag in mijn achteruitkijkspiegel of voor me had kon ik er goed aan wennen. Blijft een schitterende bak! Hopelijk is de volgende RS wel voorzien van een groen milieu labeltje!
 

RefleCs

Forumguru
Nog maar een paar dan:

Ik was deze kleur nog vergeten:
_DSC0969.jpg
En natuurlijk mogen de klassiekers niet ontbreken! Wij kwamen er al 4 tegen op de A1 op weg naar Zutphen. Ben benieuwd of ze mij voorbij hebben zien stuiven :tongue:
_DSC0728.jpg _DSC0725.jpg _DSC0935.jpg _DSC0727.jpg
 

Octavia_II

Actief lid
Zou de eigenaar van onderstaande auto even kontakt met mij willen opnemen (via PM)? Ik heb nl. een vraag over het materiaal wat gebruikt is voor de motorkap. (Of wie weet wie de eigenaar van deze Skoda Forum Herfst Meeting bezoeker is?)
DSC0973.jpg

Alvast bedankt!

Ps @mods, volgens mij niet :ot:omdat er een foto van de forummeeting bij zit :winkie:, maar is snap dat het op het randje is en misschien toch niet helemaal on_topic_white.JPG is vanwege mijn vraag...

Groetjes,

Charlie
 

darkprojectx

Forumguru
Zou de eigenaar van onderstaande auto even kontakt met mij willen opnemen (via PM)? Ik heb nl. een vraag over het materiaal wat gebruikt is voor de motorkap.

Auto is van Leslee, te vinden onder de F1 rijders op dit forum. Aardige gozer wel!

http://www.skodaforum.nl/board/member.php?839-leslee

Das een voordeel van de zonnekap die ik er altijd op heb zitten ;)

Zit er bij mij ook gewoon op, maar soms maak je creatieve fotos door even door de knietjes te gaan en dan schiet je dus iets omhoog. En een zonnekap red het niet met die plensbuien.
 

Miez1

Forumguru
Damn, behoudens het weer spat de gezelligheid (en saamhorigheid) van de soms briljante foto's af. Volgens mij was het een geslaagde dag.

Nogmaals compli's voor de organisatie!:xyxthumbs:

Alles gute !

Miez
 
Foto-MASBVVZU.jpg


Dit was toch wel mijn favoriet. Aanvankelijk had ik zoiets van "waarom niet in het blauw", maar aangezien ik hem bijna de hele dag in mijn achteruitkijkspiegel of voor me had kon ik er goed aan wennen. Blijft een schitterende bak! Hopelijk is de volgende RS wel voorzien van een groen milieu labeltje!

Ja, voor die vervelende keuze heb ik ook gestaan: blauw of zwart. Uiteindelijk zwart geworden om niet met een gif blauwe te veel in de picture te rijden bij oom agent :winkie:
 

Octavia_II

Actief lid
@RefleCs, bedankt voor de naam

@darkprojectx, bedankt voor de foto en tja, als (deel van de) organisatie kun je niet altijd ten volle "genieten" van de meeting (waarbij ik mij echt wel vermaakt hebt hoor !)

Groet,

Charlie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan