[Ford Focus (bij uitzondering)] Nieuwe auto!!

DJNeO

Actief lid
Mooi speelgoed. Als hij goed verzekerd is, lekker ervan genieten! Zolang jij kunt aantonen het frontje mee te hebben gehad heb je zo weer je geld als hij gejat wordt.

Als ik ooit eens rijk word komt er een 2 DIN radio met touch screen in. Toekomstmuziek!

Ja idd!

Enne... TIP: Veel rondsnuffelen in de autoshop, dan kom je vanzelf die ene mooie aanbieding tegen en ten 2de... Wacht op de DDX met afneembaar frontpaneel... er komt een Kenwood DDX waar het complete front vanaf kan (dus ook het beeldscherm!! :D )
 

___JC___

Forumguru
Maar daar zat vast geen ST bij. :D

:ot:Kwam vanmorgen zo een opgefokt mannetje in zo een ST gebakje achter me de snelweg op (het type, hoppa we pleuren m meteen op de linkerbaan). Meneer had zelf lampjes lopen verwisselen denk ik want hij had blauwachtige, zwaar irritante lampen dr op zitten. Zeker geen xenon maar wel twee keer zo irritant.

Toen ie nog een beetje ging lopen plakken heb ik maar even voor de verkeersveiligheid een deken van roet over zn blauwe irritante lampen gehangen en heb wat afstand genomen.
:bye:

Ow, goeie keuze die Focus. Gefeliciteerd. Schijnt heerlijk te rijden. Of die 90pk ook een goeie keuze is daar twijfel ik iets meer aan moet ik zeggen.
 

Vacaro

Senior Member
Ik heb in vorige model de 1.8TDCi 115pk in Clipper uitvoering (break dus) gehad voor 115000km op 3.5jaar en vond dat een goede motorisering.
Snel, soepel en leuke overboost-functie voor koppel 240Nm->280Nm vooral bij plots gas geven in 4 en 5de versn en minder motorgeluid dan TDI. Die eigenschappen mis ik toch beetje in men O2 1.9TDI 105pk. Ook sublieme wegligging en stuurgevoel.
http://users.pandora.be/vacaro/vacaro.be/focus1020.gif
 

DJNeO

Actief lid
woensdag middag had ik na me werk even niks te doen... heb ik maar weer een nieuwe feature ingebouwd waar ikzelf geeneens iets aan heb... :)
Make-up verlichting!! :D ben ik nu wel mooi af van uitsparingen die ervoor zaten...

make-up_verlichting3.jpg
 

DJNeO

Actief lid
Is dat een 850Ci daar voor je?

Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt aandacht besteed aan de andere auto's die daar geparkeerd stonden... volgens mij zie ik BMW op t logo staan... verklaart onderandere waarom ik het absoluut niet zal weten omdat
ik niet zo'n grote BMW fan ben... ;)
 
Bovenaan Onderaan