Flikkerende Xenon lampen

Er is een boel rotzooi te krijgen, zowel wbt de lampen met de conversiekits.
Kies voor kwaliteit, uiteindelijk zal je goedkoper uit zijn, spreek uit ervaring.
 

koreaan

Forumguru
Na 245000 pas die van na 93k kmtjes al en ja dit zijn originele pas na installatie zie pas het verschil
 

Jee13

Forumguru
Bij xenon rekent men branduren
Bij mij zaten de orginele lampjes er nog in (212.000 km en bijna 9 jaar)

Volgens mij zijn dit echte osrams in de link die ik aangaf
 

andrehj

Forumguru
Hier heeft bij onze oosterburen iemand een fantastische vergelijking gemaakt tussen de Osram CBI (Cool Blue Intense) en NBU (night breaker unlimited) xenonlampen. Inclusief foto's gemaakt met precies dezelfde instellingen.
Een must-read voor een ieder die tussen deze lampen wil kiezen.
 

koreaan

Forumguru
Erg vervelend we zijn nu een jaar verder en de lamp aan de bestuurderskant begint weer te knipogen.

Heb vorig jaar 2 nieuwe lampen vervangen door ;

Osram XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED 66140XNB 435

Andere oorzaken?
 

floyd2

Forumguru
Ballast buiten zijn specificaties/defect?
Slechte lamp?
Lamp wordt veel geschakeld? (coming/leaving home, automatische lichtschakeling in combinatie met veel tunneltjes/parkeergarages)
 

prosier

Forumguru
Erg vervelend we zijn nu een jaar verder en de lamp aan de bestuurderskant begint weer te knipogen.

Heb vorig jaar 2 nieuwe lampen vervangen door ;

Osram XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED 66140XNB 435

Andere oorzaken?

Hi,
Was je er al achter wat het nu was?
Ik heb nu een flikkerende linker xenon lamp... geen id of t de lamp is of de ballast of de control unit...
 

oco1979

Forumguru
Erg vervelend we zijn nu een jaar verder en de lamp aan de bestuurderskant begint weer te knipogen.

Heb vorig jaar 2 nieuwe lampen vervangen door ;

Osram XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED 66140XNB 435

Andere oorzaken?

meet eens je accuspanning
 

prosier

Forumguru
Btw: na wissel van de 2 xenon lampjes bleef nog steeds rechts uit. Bleek dus (ook)de ballast defect te zijn, deze heb ik online nieuw gekocht voor 80 euro.
Vervangen was wel een klus, bumper moet eraf. Maar is gelukt!
 
Bovenaan Onderaan