Amundsen Firmware update Amundsen

Joske

Forumguru
je hebt een FL.. dat sterkte mijn vermoeden. Maar het staat er ook gewoon op hoor, op je Amundsen. Boven je scherm :)
 

ElScorpione

Forumguru
Als je een + hebt staat dat op het systeem zelf. Boven je scherm zie je Amundsen. Als je een plus hebt, dan staat e een + teken achter. Dan kun je ook je telefoon koppelen. Heb je een gewone Amundsen, dan kun je geen telefoon koppelen want de gewone Amundsen heeft geen telefoon ondersteuning. Dan is in laten bouwen van een bluetooth kit een optie. Ik heb bijvoorbeeld de kit van Kufatec en die kan ik ook bedienen via het maxidot display (tussen de toerenteller en snelheidsmeter).
 
D

Deleted member 6398

SD kaart slot zit links op de Amundsen, bluetooth module zit toch onder de bijrijdersstoel? Alleen heb ik daar de 2 zitten
 
Er zijn diverse uitvoeringen van de Amundsen toch? Amundsen, Amundsen plus, MIB Amundsen. Nieuwere Skoda's hebben allemaal de MIB Amundsen, net als die van mij. En juist voor het nieuwe model is geen firmware te vinden. :(
 

andrehj

Forumguru
Als je een + hebt staat dat op het systeem zelf. Boven je scherm zie je Amundsen. Als je een plus hebt, dan staat e een + teken achter. Dan kun je ook je telefoon koppelen. Heb je een gewone Amundsen, dan kun je geen telefoon koppelen want de gewone Amundsen heeft geen telefoon ondersteuning.
Dat klopt niet. Zowel de gewone Amundsen (RNS 310) als de Amundsen+ (RNS 315) was in de O2 en de S2 optioneel te combineren met een carkit (onder de bijrijdersstoel).
Qua bluetooth is er wel het verschil dat de RNS 315 in bijvoorbeeld de Fabia ook te krijgen is met een ingebouwde carkit. Dit kon volgens mij met de RNS 310 niet.
 
D

Deleted member 6398

Ben ik er dus nog niet uit welke er in mijn O2 zit.
 
D

Deleted member 6398

Hopelijk kun je m zo zien Joske, t was natuurlijk al donker
 

Joske

Forumguru
Lijkt me een "gewone" Amundsen oftewel rns310. Is illegaal up to daten. Bij mij stond er (zeker weten) een plus achter.
Je zou eens "setup" ingedrukt moeten houden. Die info over SF en HW moet je eens posten hier :)
 
D

Deleted member 6398

Ben er dus inmiddels achter dat ik hardwareversie H12 heb en softwareversie 0212.
Nu zal er aan de hardware wel niet heel veel te doen zijn vrees ik, behalve nieuw kopen, maar de software zou niet al te moeilijk up te daten moeten zijn lijkt me
Bluetooth module onder de bijrijdersstoel wordt deze week ook vervangen van HT2 naar HT5, dus de verbinding met de telefoon moet dan ook gaan lukken hoop ik :dankje:
 
D

Deleted member 6398

Zo, update is een feit, ik heb nu softwareversie 0351 dat is in elk geval gelukt :cheer:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 6398

Haha, de HT-5 net onder de stoel geprutst, ook weer klaar en de telefoon werkt nu ook, zowel op maxidot als op Amundsen.
Nu nog up to date kaarten zien te krijgen voor een fatsoenlijke prijs en dan schiet t lekker op!! :rockon:

Trouwens wel een nokje afgebroken van de kap die over de HT-5 zit, dus mocht iemand die nog hebben liggen dan hou ik me aanbevolen.
 
Bovenaan Onderaan