FC Utrecht vs NAC - 100 kaarten van Skoda Center Utrecht

Falcon

Donateur
@rcFred: Goed punt! Laat statief wel thuis :D

Even een update voor aanstaande zondag:

Op zondag 15 augustus 2010 tussen 12:30 en 13:00 zijn wij welkom bij Skoda Center Utrecht in de Meern. Hier zal iedereen de kaarten uitgedeeld krijgen en met zijn allen gaan wij dan richting Stadion Galgenwaard. Daar zal een aantal parkeerplaatsen geregeld zijn.

De inschrijving stopt om 12:00 a.s. zaterdag.

Er zijn op dit moment nog 6 kaarten beschikbaar, dit ivm de vrijgave van de overige kaarten (anders moet Skoda Center daarvoor betalen)
 
Top geregeld. :xyxthumbs:

Zoals al eerder gezegd: bedankt Falcon voor het regelen. :worshippy:

Tot zondag, ik en mijn zoontje hebben er zin in :cheer:
 

piair1982

Forumguru
Ik zou ook nog graag willen komen, hoe werkt het? Mag je ook nog mensen in je auto meenemen? Graag hoor ik het nog of het nog kan en zo ja met hoeveel personen in 1 auto. Als het mogelijk is neem ik graag 2 personen mee. M'n schoonvader en zwager...

Ik heb nu net nog de inschrijfformulieren ingevuld... Hoop het gauw te horen:2133:

Mijn kenteken 67-ZN-PH
 

piair1982

Forumguru
Heb Falcon al een PM gestuurd, hoop snel nog wat te horen...
Pas op het laatste moment wist ik of ik morgen zou kunnen. En ja ik kan!:super:

Maar of het nog kan das de grote vraag:confused:
 

Falcon

Donateur
Hallo iedereen,

Sorry ik was vandaag even druk met klussen en verven van mijn woning.

1. Piair1982: 3 kaarten en 1 parkeerplaats is geregeld! Dus wij zien je graag om 12:30 bij Skoda Center Utrecht

2. Er zijn nu nog 3 kaarten over, mochten er nog gegadigden zijn.. bel even naar nul-zes-vijf-twee-nul-nul-vijf-drie-drie-zes.. dan kan dat geregeld worden.

3. Bovenstaande nummer graag ook bellen voor eventuele wijzigingen.

Iedereen tot morgen en ik sluit nu mijn laptop en zal hem eerder dan morgenavond met foto's weer updaten of reageren ;)
 
Iedereen veel plezier. Hopelijk is er naast het praten over jullie auto's ook nog aandacht voor het voetbal :) .
 

sitechris

Donateur
Lionel Messi heeft een nieuwe koosnaam in Barcelona: Driesje Messi.

Ik zat overigens gewoon op mijn vaste plekkie (vakkie B, rijtje 7 schuin achter de dugout van Utrecht). Wat me wel opviel is dat Skoda nogal aanwezig was in het stadion. Wat een verschil met vorige sponsor Renault. Ze deelden zelfs Skoda petjes uit en je kon een Skoda racefiets winnen etc etc. Ik heb de naam Skoda volgens mij 844 keer gehoord vandaag. Ik zal de reacties op de naam Skoda van mijn medesupporters maar niet hardop noemen hier, maar het imago onder de voetbalfan verdient nog wat aandacht ;)

ps.....waar zaten jullie? Achter doel (cityside)

Over de wedstrijd. Driesje is top, ik zat me wel kapot te ergeren aan die klungel van een Braamhaar, die heeft altijd een hekel aan FC Utrecht. NAC maakte om de 20 seconden een overtreding en kwamen daar tot diep in de tweede helft mee weg. Wat een schijtelftal is dat NAC toch ook. Hoop dat ze degraderen.
 

Hetzer

Forumguru
Het was mooi, leuk en nog een super spannende wedstrijd ook !!!
Denk zeker dat ik FC Utrecht, komend jaar zijdeling blijf volgen!

En ook goed geregeld door Falcon en door Skoda Center, het is dat ik zo tevreden ben over mij eigen dealer (Vepreda) anders was ik zeeer zeker hier klant gewprden.

wa564y.jpg


2dceo2c.jpg


2n808wo.jpg


kd642c.jpg
 

Hetzer

Forumguru
@sitechris Wij zaten inderdaad aan city-side,
Ik denk dat het juist goed is voor het imago, van skoda om eens gekoppeld te worden ,aan een nr1 mannen sport als voetbal.
Skoda Center utrecht levert trouwens 65 auto, veel S-2's , O-2 Rs'n en F-2 Rs'n en een enkel Yeti


p.s hier nog een paar forum leden met skoda-hoed op het randje van de stoel!!!!!!!!!:grin:

b3pr4n.jpg


1zy78jl.jpg
 

Falcon

Donateur
Ja was zeer geslaagde middag... leuk om zelf ook eens te genieten van een meeting ;) Anders ben ik altijd aan het druk rondrennen.. in dit geval was alles voor ons geregeld.

Leuke foto's Hetzer!
 
Samen met mijn zoon hebben wij genoten van de wedstrijd (voor ons beide de eerste keer!).
Perfect geregeld door de organisatie / Falcon en Skoda Center Utrecht.
Ik ben in april bij SCU kleuren gaan kijken i.v.m. de keuze voor mijn huidige F2 GL, er stonden hier zoveel Skoda's dat het goed vergelijken was. Wie weet wissel ik nog wel eens van dealer.

Dank voor de leuke middag !

Ps. Hetzer leuke foto's wij staan er ook nog op !
 
Bovenaan Onderaan