FC Utrecht vs NAC - 100 kaarten van Skoda Center Utrecht

Falcon

Donateur
- UITNODIGING VOOR FC UTRECHT VS NAC -


Inleiding
Tijdens de Voorjaarsmeeting op 8 mei heeft Skodaforum.nl van Skoda Center Utrecht
de uitnodiging gekregen om bij de eerste EreDivisiewedstrijd van FC Utrecht aanwezig
te zijn.

Skoda Center Utrecht mag namelijk voor aantal jaren de auto's gaan leveren bij FC Utrecht.
Staff, speler en directie auto's etc. Dit zal groot gevierd worden op deze dag met reclame, gadgets en andere uitingen.

Directeur van het Skoda Center heeft voor het Skodaforum 100 voetbalkaarten apart gereserveerd en heeft mij en
Diez Wieland (Skoda Center) de verantwoordelijkheid gegeven om dit verder te gaan regelen.


Hoe en wat?

Op zondag 15 augustus 2010 om 13.30 zijn wij welkom in Stadion Galgenwaard te Utrecht. De aanvangtijd van
de wedstrijd zelf zal zijn om 14:30. Maar ivm organisatie vragen wij jullie om op tijd te komen.

Wij zijn nog bezig om een centrale parkeerplaatsen te regelen voor het Skodaforum. Hierover
zal je binnenkort meer vernemen.


Wie vs wie?

FC Utrecht - NAC


Inschrijfregels

Ik heb een definitievelijst van de voorjaarsmeeting op 8 mei. Deze forumleden hebben als eerste recht
op deze kaarten. Maar mijn verwachting is niet dat iedereen van deze lijst gaat komen,
dus wil ik gewoon iedereen vragen om zich in te schrijven via onderstaande link.

Mocht er toch meer animo blijken, dan zal ik gebruik maken van deze definitieve lijst.


Inschrijven
De inschrijvingen gebeuren per persoon. Dus ieder persoon moet het formulier invullen. Mocht je er iets niet duidelijk zijn, graag je vraag even stellen in dit topic.

INSCHRIJFFORMULIER


Met vriendelijke groet,


Cor, Diez en Sjef
 

rcFred

Senior Member
Inschrijfformulier geeft een 404 melding?
Al ben ik niet voor utreg, het lijkt me wel mooi om eens mee te maken :)
 

sitechris

Donateur
heb seizoenskaart van FCU. Zit dus op mijn eigen stekkie. Plus dat ik van de SCU liever geen kadootjes aanneem.
 
Beste Cor, Diez en Sjef,

Het lijkt mij erg leuk maar ik neem heel graag mijn zoon van 7 mee. Kan dit ?
Moet ik dan 2 formulieren invullen, Pieter rijd mee met 2Skodaas......?

Groetjes,

Paul. (O1 uit 2003 en bijna een F2 GL erbij)
 

Falcon

Donateur
Nogmaals. Graag per persoon het formulier invullen. Jouw zoon heeft bijvoorbeeld geen gebruikersnaam, maar rijd met jouw natuurlijk mee. Daarnaast heeft hij ook geen eigen skoda :)

Dus nogmaals, als je alleen jezelf inschrijft en 2 personen meeneemt, dan zullen wij die 2 personen moeten teleurstellen.

Duidelijk zo?
 

Rolle

Senior Member
Hey Falcon,

Mooi gemaakt allemaal.
Ben niet echt een voetballiefhebber (alhoewel ik afgelopen zondag toch ook maar gekeken en meegeleefd heb met jullie) maar had er eigenlijk wel graag bijgeweest op 15 augustus (voor de sfeer) maar we vertrekken de zaterdag daarvoor met de O2 naar Denemarken.
Dus bij deze sta ik mijn plaatsje gaarne af aan iemand die wel vrij is.

Veel plezier gewenst alvast en hopelijk krijgen jullie (en jullie auto's) een mooi plaatsje. Ik veronderstel dat we de foto's wel zullen zien nadien.
 

ZeroNRG

Senior Member
bij deze ook de mededeling dat ik voor mijzelf en mijn vader de inschrijving zojuist voltooid heb.

Hij zat me al achter de broek aan over dit uitje ;)
 
D

Deleted member 1943

mijn broertje was erbij op de meeting, mag hij dan mee naar de wedstrijd via t forum?

gr. stefan
 
Bovenaan Onderaan