FC Utrecht vs NAC - 100 kaarten van Skoda Center Utrecht

Falcon

Donateur
Tot zover ik weet niet. Maar ik ga de tussenstand aan het einde van deze maand doorgeven aan Diez. Even kijken of zij dan weer wat kaarten kunnen vrijgeven.

Zover het nu lijkt loopt het nog niet bepaald storm :)
 

johnboy

Donateur
Goedemorgen. Ik ben op vakantie in Engeland en heb gelukkig internet hier. Ik heb zojuist 3x het formulier ingevuld. We waren met zijn 3-en op de skodadag.
Bedankt alvast voor het organiseren!
 

Falcon

Donateur
Hallo Skodaforumleden,

Er hebben zich tot nu toe 26 mensen zich aangemeld voor de uitnodiging. Dus er zijn nog genoeg kaarten over!

Inschrijven kan via de link in de startpost!
 
Was helaas niet bij de voorjaarsmeeting, toen was ik de weg terug van vakantie.

En ondanks dat het niet onze club is, heb ik mezelf en mijn zoontje ingeschreven. Wordt zijn eerste voetbalwedstrijd in het stadion, maar sinds het WK heeft hij het voetbalvirus te pakken.

Falcon alvast bedankt voor het wederom organiseren en ik hoop dat we mee mogen/kunnen.
 

Tallguy

Forumguru
Krijgen we de kaarten nog thuisgestuurd of moeten we die ergens op een bepaalde tijd ophalen?
 

johnboy

Donateur
Kaarten

Hallo Skodaforumleden,

Er hebben zich tot nu toe 26 mensen zich aangemeld voor de uitnodiging. Dus er zijn nog genoeg kaarten over!

Inschrijven kan via de link in de startpost!

Hoi Falcon, ik heb mijn zoon ook aangemeld. Dan zit de hele Superb vol...:)


Groetjes, John.
 

Falcon

Donateur
Prima John...

De vraag van Kensei heb ik door gespeeld naar Diez van Skoda Center Utrecht.
 

Falcon

Donateur
Contact gehad. De kaarten worden ter plekke door Diez verdeeld aan iedereen. Daarnaast is er een centrale parkeerplek geregeld. Meer info volgt a.s. donderdag.
 

Rolle

Senior Member
Hey jongens,

Veel plezier zondag. Ene post een paar foto's nadien dan kan ik even zien wat ik gemist heb.
 

rcFred

Senior Member
Falcon, als ik jou was zou ik even naar de voorwaarden kijken voor een camera. Ik kom regelmatig tegen dat bijv een dslr met een objectief groter dan een bepaald aantal mm`s niet naar binnen mag. Ik neem voor de zekerheid mijn compactcamera mee ipv mijn dslr.
 
Bovenaan Onderaan