Favoriete cabrio

Caby

Forumguru
HondaS2000-007.jpg


Honda s2000
 

50tintenfaab

Senior Member
Me oude zwarte auto een audi a3 2015 tfsi dsg met compleet s3 pakket zelfs de teller en stoelen waren s3 oh man wat was dat genieten vorige zomer


Er is geen mooiere cabrio

Peugeot Renault of andere troep moet je lekker laten een cabrio hoort gewoon belachelijk "dik" eruit te zien

Peugeot cc vw eos exetera gatverdamme ziet er niet uit


dit type is gewoon de dikste precies zo had ik hem

Ik zal niet me oude foto's gebruiken is nooit leuk voor de nieuwe eigenaar (ben ik van mening)

dscn1802-6103852120700944285.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
Awel. Ik zou mij nooit ne cabrio kopen se. Spreekt mij totaal niet aan. Ik heb al met genoeg gereden en meegereden
Heb dat altijd wel eens gewild en nu ik het heb .... zal het zeker niet de laatste worden. Geeft, zelfs voor een match box( :tongue:) met het kapje open zooooo een ruimtegevoel ... heerlijk. En dan een klein beetje wind door de haren, de uitlaat meer horen brullen (sommige geven hiervoor 1000den euro extra uit omdat ze het uitlaatgeluid niet horen in hun wagen ), het zonnetje op je lichaam, .... en dan de MX5 zelf ... een wagen 100% gebouwd voor rijplezier :yeehaa:
Heb zelf nooit iets "gevoeld" voor Mazda maar de MX5 .... het is zoals de vorige eigenaar van mijn MX5 zei "only MX5-drivers know why" ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
20150209_modelautos-4259.jpg
Ik heb vroeger ook match boxes gehad

Dinky Toys philippe Dinky Toys

Ik had beide.
Maar alleen de Dinky Toys hebben de tand des tijds moeiteloos doorstaan.

Eén van de 'plankjes' in mijn vitrine:
20150209_modelautos-4259.jpg
Voor de kenners: zoek de Märklin-modellen tussen de Dinky Toys...


Zitten trouwens ook al een paar cabrio's bij. Daar heb ik er nog meer van:
 

Bijlagen

  • 20150209_modelautos-4258.jpg
    20150209_modelautos-4258.jpg
    91 KB · Weergaven: 9

sitechris

Donateur
Mijn top 4 die ik gereden heb:

1) Audi TT RS
2) Mini Cooper S Cabrio
3) Mercedes-Benz SLK 55 AMG (laatste model)
4) Mazda MX-5

Grootste tegenvaller. BMW Z4 35is. Had die auto bijna op het zicht gekocht, toch maar rondje gedaan. Matig chassis, 0 sportiviteit. Alleen de motor en interieur waren top, de rest viel tegen. Het gekke was dat ik ook in de 18i gereden heb en die vond ik veel fijner sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
grootste tegenvaller. BMW Z4 35is. Had die auto bijna op het zicht gekocht, toch maar rondje gedaan. Matig chassis, 0 sportiviteit. Alleen de motor en interieur waren top, de rest viel tegen. Het gekke was dat ik ook in de 18i gereden heb en die vond ik veel fijner sturen.
Heeft wss te maken met het gewicht van de motor. Zware motor, hoger totaalgewicht, minder rijplezier.
Bij de MX5 vind ik de 1.5 ook veel plezanter rijden dan de 2.0. 2.0 blok zorgt voor een meergewicht van 100kg. Dat voel je zeer goed.
 

s-line

Forumguru
Ik vind de mijne nog steeds geweldig!:tegek:
 

Bijlagen

  • 4A85A227-A585-4295-A120-EA61096DFA13.jpeg
    4A85A227-A585-4295-A120-EA61096DFA13.jpeg
    122,6 KB · Weergaven: 27

s-line

Forumguru
Hij heeft voorlopig nog geen rijbewijs, en rijd het liefst nog rond op zijn Vespa. Dus is hij voorlopig in ieder geval voor mij. Ik heb hem trouwens ook gewoon betaald,hij mag (als hij lief is) er straks af en toe mee rijden....:pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan