Favoriete cabrio

Fabia 123

Forumguru
Het is zomertijd en Skoda heeft ze niet maar velen hebben er vast wel een mening over. Welke cabrio vinden we mooi of juist niet mooi en waarom.
 

leon-cupra

Forumguru
Het is wel geen cabrio maar wel een roadster: audi TT.
Vanaf het uitkomen van het eerste model steeds gek geweest van het model. Tijdje geleden nog eens ingezeten ... pffff ... moesten er geen twee kinderen geweest zijn, had er al lang 1 op de oprit gestaan.

Eigenlijk rij ik 99% alleen, maja met die 1% rijden er wel eens kinderen mee ... Dus ... Geen TT :cry:

Stiekem wel eens gekeken of ik die twee kids niet op de "achterbank" van de gewone TT kan plooien :D
7_ms389_TT_1.jpg


Ps: neen, ben geen kapper en val op vrouwen :deuk:
 

Fabia 123

Forumguru
@Fabia 123 , je start dan wel een topic maar je mag dan ook wel even je eigen voorkeur neerpennen ;)
Helemaal waar.
Eigenlijk weet ik het niet zo goed.
Ik ben een cabrio fan en dan vooral de modellen met een hardtop. Peugeot 206 ,Mercedes Slk maar ook de hierboven genoemde cabrio modellen hebben allemaal wel wat.

Wel ben ik een vierdeurs rijder en een cabrio met vier deuren is zeldzaam.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Helemaal waar.
Eigenlijk weet ik het niet zo goed.
Ik ben een cabrio fan en dan vooral de modellen met een hardtop. Peugeot 206 ,Mercedes Slk maar ook de hierboven genoemde cabrio modellen hebben allemaal wel wat.

Wel ben ik een vierdeurs rijder en een cabrio met vier deuren is zeldzaam.
wil ook ooit wel eens een cabrio. Alleen de interessante cabrio's zijn redelijk duur. En met mij twee kids .... Ben nog zeker 12 jaar gebonden aan een gezinswagen :cry:
 

Eemspoort

Forumguru
Poeh, dat is wel een lastige vraag, eigenlijk. Ik heb geen echte favoriet. Ik vind vele cabrio's en roadsters mooi.
Maar als ik er 1 zou kopen, dan zou het waarschijnlijk een Mercedes SLK van de eerste lichting worden.
Leuke autootjes en vooral de hardtop spreekt me aan. Maar ik heb dus geen cabrio gekocht voor de hobby, ik heb een coupé...




Als cabrio erg fraai maar niet te betalen. Als sedan en coupé wel, als je een beetje goed zoekt en weet waar je op moet letten.
 

Fabia 123

Forumguru
wil ook ooit wel eens een cabrio. Alleen de interessante cabrio's zijn redelijk duur. En met mij twee kids .... Ben nog zeker 12 jaar gebonden aan een gezinswagen :cry:


Cabrio's zijn vooral mooi en leuk bij mooi weer maar minder praktisch.
We hebben de ruimte achter vaak voor iets anders nodig. Een mooie praktische cabrio met vier deuren , een hardtop en voldoende ruimte achterin lijkt mij geweldig.
Moet dan ook nog betaalbaar zijn.

Het zal dus nog wel even blijven bij alleen kijken.
 

leon-cupra

Forumguru
Cabrio's zijn vooral mooi en leuk bij mooi weer maar minder praktisch.
We hebben de ruimte achter vaak voor iets anders nodig. Een mooie praktische cabrio met vier deuren , een hardtop en voldoende ruimte achterin lijkt mij geweldig.
Moet dan ook nog betaalbaar zijn.

Het zal dus nog wel even blijven bij alleen kijken.
bwaa, in hoeveel gevallen heb je effectief de ruimte van de gezinswagen nodig. Eigenlijk niet veel. Maar die enkele keren dat je de ruimte nodig hebt, tja, daar kan je niet om heen.
Heb er soms al eens aan gedacht, koop mij gewoon een toffe roadster en als ik de kids moet gaan afhalen bij mijn schoenmoeder, rij ik wel twee keer naar huis :D (is maar 2km). En uiteindelijk staat er hier bij ons al een familiewagen.
Maja krijg dat maar eens thuis verkocht :pardon:
 

Fabia 123

Forumguru
dan vaak niet echt mooi) :pardon:;).[/QUOTE]

Dan maar gelukkig zijn met huidige auto en wachten tot er een mooie cabrio voorbij komt.
 
Bovenaan Onderaan