Favoriete cabrio

leon-cupra

Forumguru
@ertromp , had je nooit mogen weg doen. Gaan nu belachelijk veel geld.
Kennis is hier tijdje geleden handeltje in gestart. Klanten staan te smeken om een e30 te mogen kopen.
 

Fabia 123

Forumguru
Euh, ja? Ik zou me er best in kunnen vinden, hoor. :D

Veel ruimte achterin, grote kofferbak en de achterdeuren kan je in de winter gebruiken als sneeuwschuiver.
91bd024971e72277e76a56226d6ea033.jpg
 

SuperBeeb

Forumguru
@ Cordoba: Vind ik ook erg mooi.
@ Bjorn: Deze juist niet (sorry). Dakconstructie is 'overgeconstrueerd'.
Rijden is ook wat emotieloos, doe mij maar een luchtkoeler
 

Niels83

Forumguru
bwaa, in hoeveel gevallen heb je effectief de ruimte van de gezinswagen nodig. Eigenlijk niet veel. Maar die enkele keren dat je de ruimte nodig hebt, tja, daar kan je niet om heen.
Heb er soms al eens aan gedacht, koop mij gewoon een toffe roadster en als ik de kids moet gaan afhalen bij mijn schoenmoeder, rij ik wel twee keer naar huis :D (is maar 2km). En uiteindelijk staat er hier bij ons al een familiewagen.
Maja krijg dat maar eens thuis verkocht :pardon:

misschien triest verhaal mijn vader deed dat dus. hij verzamelde mg b's. haalde mij eerst op, liet mij alleen in zijn enge donkere huis (ik was 6 of 7) en reed dan een uur op en neer om mijn broer te halen.

zou ik zelf dus niet zo gauw doen.
 

maartenv84

Senior Member
Als de Targa een cabrio is, is mijn Passat met pano dak dat dan ook? Het dak gaat zeker even ver open Haha! Mijn favo is de hier eerder genoemde jaguar. Vind ik al jaren mooie modellen en is wat exclusiever dan de meeste anderen. Zelfde mening heb ik over de DB serie ten op zichte van andere sport modellen zoals Porsche Ferrari enzo. Of komt het gewoon door James Bond?
 

SuperBeeb

Forumguru
Targa (iig 993) geeft toch meer cabriogevoel dan DD met panodak (weet ik uit ervaring). RDW ziet m ook als 'cabrio' (maar dat zegt natuurlijk niets)
 

leon-cupra

Forumguru
misschien triest verhaal mijn vader deed dat dus. hij verzamelde mg b's. haalde mij eerst op, liet mij alleen in zijn enge donkere huis (ik was 6 of 7) en reed dan een uur op en neer om mijn broer te halen.

zou ik zelf dus niet zo gauw doen.
schoonouders wonen maar op 2km. Dus het zou geen uur zijn. En hebben geen eng, donker huis. Heel onze zijkant is in glas dat 3.5m hoog is ;)
Hoe dan ook, ik zou het niet thuis verkocht krijgen. Dan maar ooit eens een 4-5zit cabrio.
 

Niels83

Forumguru
schoonouders wonen maar op 2km. Dus het zou geen uur zijn. En hebben geen eng, donker huis. Heel onze zijkant is in glas dat 3.5m hoog is ;)
Hoe dan ook, ik zou het niet thuis verkocht krijgen. Dan maar ooit eens een 4-5zit cabrio.

als het toch op de lange baan zit... dan zijn de kids de deur uit.....
 

leon-cupra

Forumguru
als het toch op de lange baan zit... dan zijn de kids de deur uit.....
bwa, als er morgen een betaalbare en mooie 4-5 zit cabrio uit komt, zal het sneller kunnen. Als je zit welke merken er nu mooie 4-5 zit cabrio's heeft, is het enkel bmw, audi en mercedes ... En die passen niet echt in het budget. Zelfs tweedehands zijn ze duur en dan kan je voor dat geld veel leuker speelgoed kopen.
 
Bovenaan Onderaan