Fabia verlagen

ArjanGr

Senior Member
even op volgorde van prijs/kwaliteit verhouding:

MAD/APEX/AP/H&R-KW-Eibach


Mocht je prijzen willen weten al dan niet incl montage hoor ik het wel


En moet ik dan MAD als slechtste prijs/kwaliteit zien of juist het beste?
Ik ben idd. wel benieuwd hoe duur het ongeveer is, ook de montage. Of kun je zoiets ook best zelf doen? Ik heb wel zo'n veerklem in huis.

En waar zou je ze het beste kunnen bestellen?
 

darkprojectx

Forumguru
Google kapot?
Om maar 1 van de 200 resultaten voor te dragen:

Skoda Fabia Eibach Verlagingsveren - E10-79-001-01-22 | Stroevemotorsport.nl

Als je alleen met veren verlaagd moet je niet de goedkoopste gaan zoeken maar de beste. Losse veren zijn niet zo duur, juist de complete sets (dus met dempers) zijn loei duur.
Gewoon voor Eibach gaan, betere zijn er niet.

Als je een veerklem hebt, dan heb je alleen nog een ratelsetje nodig, 2 bokjes (om de achteras compleet te kunnen laten zakken, fatsoenlijke krik, inbus sleuteltje voor de voorpoten (bovenop) en een ringsleutel. En als je het voor de eerste keer doet ongeveer een ochtendje of middagje. Biertje is optioneel.
 
D

Deleted member 1943

He kijk dat is even mooi Arjangr! Toen ik mijn fabia wou verlagen had ik een verkeerde set veren. Voor mij waren ze te slap maar dat komt omdat ze bij mij onder een 1.9 TDI gingen. Na onderzoek waren deze verlagingsveren voor een 1.2 of 1.4. Ik heb ze nog liggen en ze zijn van Eibach en dat is geen verkeerd spul. Ik wil graag er iemand mee verblijden voor een schappelijke prijs. Misschien is het wat voor je.
 

Antera

Donateur
En moet ik dan MAD als slechtste prijs/kwaliteit zien of juist het beste?
Ik ben idd. wel benieuwd hoe duur het ongeveer is, ook de montage. Of kun je zoiets ook best zelf doen? Ik heb wel zo'n veerklem in huis.

En waar zou je ze het beste kunnen bestellen?


MAD zijn de slechtste dan en zo oplopend. De montage van veren en of een complete set is € 125. Afhankelijk wat je precies wilt.

Houd er wel rekening mee als de auto al at nodige kmters achter zijn kiezen heeft dat verlagen met alleen veren kan zorgen dat je dempers alsnog binnen korte tijd kapot gaan. Dit omdat ze dan delen gaan gebruiken die ze normaal niet gebruikt hebben. En daar zit dan een stootrand en die maakt dan de inwendige keringen kapot. Houd hier dus rekening mee.

[MODERATORBREAK]Stukje tekst weg gehaald ivm. reclame eigen bedrijf...[/MODERATORBREAK]

zelf is het ook te doen als je handig bent. Het vergt wel wat tijd en je veerpoot moet voor uit de fusee en dat wil nog wel eenns flink tegen zitten omdat het in de loop der jaren vast zit geroest.
 
Bovenaan Onderaan