Fabia verlagen

Jpoers

Lid
Dutch ik bedoelde eigenlijk waar vind je de 3deurs versie van de skoda fabia. staat nergens anders op inet /forum/images/graemlins/407.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
O dat!

Eh, die vind je ook niet, want die achterdeuren zijn gewoon weggeshopt...

De deuren zouden anders veel groter zijn, nietwaar? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

O dat!

Eh, die vind je ook niet, want die achterdeuren zijn gewoon weggeshopt...

De deuren zouden anders veel groter zijn, nietwaar? /forum/images/graemlins/grin.gif


[/ QUOTE ]

die zijn dus niet geshopt volgens mij, anders hebben ze het wel heel netjes gedaan, spiegeling, raamstijlen, ed. maar als iemand meer info hierover heeft of afbeeldingen?? graag ff hierlinken? /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Inderdaad, best netjes gedaan en daarna verkleind, zodat het nog minder opvalt. Als je inzoomt in Photoshop, zie je wel de veegstrepen lopen in de C-stijl. En het randje aan de binnenkant is véél te korrelig. Daar zie je vooral aan af.

Maar hoe had je 't je anders voorgesteld? Die deuren zijn vijfdeursdeuren, dus veel te klein. Dit kan dus nooit een normale driedeurs zijn.
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Inderdaad, best netjes gedaan en daarna verkleind, zodat het nog minder opvalt. Als je inzoomt in Photoshop, zie je wel de veegstrepen lopen in de C-stijl. En het randje aan de binnenkant is véél te korrelig. Daar zie je vooral aan af.

Maar hoe had je 't je anders voorgesteld? Die deuren zijn vijfdeursdeuren, dus veel te klein. Dit kan dus nooit een normale driedeurs zijn.

[/ QUOTE ]

inderdaad zeer netjes, heb het zelf ook ff mijn mijn eigen fab geprobeert, alleen die middenstijl is ook opgedikt
En das toch wel moeilijk.
De verhouding in het dak lijken toch anders,, ik twijfel nog steeds
8493d_fab.jpg

8493d_fab_voor.jpg
 

DJNeO

Actief lid
als je hem vanaf de achterkant ziet vind ik het een btje op het vorige model clio lijken... /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

Boertje

Nieuw lid
ik heb in ut krantje van Skoda de aanbieding gelezen: verlangen vanaf € 169.00 is dit een goede optie?? ik zouw ut zelf wel gaaf vinde om um 3 cm lager te zette
 

Cuprani

Actief lid
Iemand hier ervaring met een AP Schroefset op zn Fabia?

Schijnt uit dezelfde fabriek te komen als KW en Weitec.
 

ebosch

Lid
Komt idd uit dezelfde fabriek als de bovengenoemde, heb met AP geen ervaring wel met KW en Weitec. En er zat echt verschil in de 2 waren beiden in hardheid verstelbaar, Weitec echt superhard en stug. De KW set is comfortabel. Kwaliteit gewoon goed.
 

Sportline

Senior Member
Sinds kort heb een AP schroefset met hardheidverstelling onder mijn Fabia combi, resultaat is mooi!! Qua comfort ga je uiteraard iets op achteruit maar daar kies je voor... Het enige probleem wat ik nu heb ik geplapper van de veren aan de voorkant. Hier ben ik nog mee bezig om een oplossing te zoeken, ik vermoed dat het komt door de schokdempers. Als de schokdempers en de veren in veren omdat de auto door een hobbel rijd is er niks aan de hand, zogouw de auto weer omhoog komt is er ook nog niks aan de hand. Totdat de auto weer terug komt op orginele hoogte dan klappen beide veren op de stelring. Het lijkt alsof de pin van de schokbreker niet snel genoeg omhoog komt om de klap op te vangen, baal hier goed van want het klinkt niet lekker. Iedereen kijkt je aan, niet omdat de auto zo mooi is maar vanwege het geklapper... Tips zijn van harte welkom!!
 
ps. Uit dezelfde fabriek wil natuurlijk nog weinig zeggen... Als je er andere ingrediënten in stopt komt er een heel ander product uit met zijn eigen karakteristiek.
 

Cuprani

Actief lid
Net toch maar een AP Schroefset besteld, omdat ik 30mm verlaging toch echt te weinig vind.
Als het weer een beetje mee zit volgend weekend monteren..

Ben benieuwd.. ervaringen volgen nog ;)
 

Cuprani

Actief lid
V-Maxx is kneiter hard, en super slechte kwaliteit.
De ringen roesten binnen 1 jaar vast.. en geeft echt keiharde klappen waarvan je vullingen er vallen als je op de snelweg rijdt.

Hoop dat dat bij de AP set beter is.. maar de ervaring zal het leren.
Je kan de set bestellen bij Stroevemotorsport.
 
Hmmm... Ervaringen en meningen verschillen over v-maxx zie ik... (Kom er maar in darkprojectx)

En vast ten overvloeden, maar koppelstangen heb je er ook bij besteld ? (Kom er maar in sportline ;))
 

Cuprani

Actief lid
Koppelstangen niet bijbesteld..

Heb ik bij mn Ibiza ook nooit gedaan..
Heb op mn Ibiza 6L gereden met alleen verlagingsveren, met een KW Var 2 set, en met een KW Clubsport (semi circuit) set, maar nooit koppelstangen mee vervangen.

Moet dat voor de Fabia wel dan? Zo ja, waarom voor de Fabia wel en op de Ibiza niet?
En welke stangen moet ik dan hebben en waar te bestellen?
 
Bovenaan Onderaan