Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vandaag genoeg FII, O2 en heel hele boel S2 gezien tijdens mijn rondje Nederland. O.a.: Hilversum-Bussum-Heino-Ulft-Arnhem-Veenendaal-Bilthoven-Nieuwerkerk a/d IJssel.
Ja laten we doen zwaaien naar elkaar,we hebben als tweede auto een Mazda mx5 en daar is de gewoonte als we elkaar tegen komen om naar elkaar te zwaaien,dus is dat misschien wat voor ons.
Gr Lambert
Misschien vallen ze niet zo op, ik zie er ook maar weinig. Dat zal ook wel een reden zijn voor de aanstaande facelift. En de laatste jaren is er toch ook nog wat concurentie bij gekomen. Een nieuwe Ibiza waar in de zomer ook nog een combi van komt, dat maakt het niet gemakkelijk voor de Fabia.
nemo , ik passeerde hier aan de skoda garage en er stond zo'n candy witte nog in de plastiek buiten . Dus er gaat hier binnenkort ook nog een witte F2 rond rijden en ik zie al bijna iedere dag een witte F2 die mij voorbijsteekt .
:xyxthumbs::xyxthumbs::xyxthumbs:
Zo Nemo , ik hoop dat dit genoeg duimen zijn voor je mooie velgen . Wel ff wat foto's nemen en hier plaatsen he , dan geven wij maar al te graag onze mening daarover .
Nemo wel ff de tijd laten om haar velgen zelf nog eens te bewonderen , de foto's afladen , uploaden naar server en hier posten he Maarten , maar begrijp het wel , zit ook af en toe eens te kijken of er al nieuws is .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.