Fabia II je ziet ze maar weinig

People's,

Als ik om me heen kijk en ik maak heel wat km's per dag dan zie ik toch maar verekte weinig Fabia's, om over de combi maar te zwijgen.
Voor een auto in deze prijsklasse die toch al 3 jaar op de markt is vind ik het wel vreemd.

Ligt het aan mij of valt het jullie ook op?
 

Falcon

Donateur
In het noorden (tussen Leeuwarden en Groningen) zie ik over algemeen ook weinig Fabia's.

Even uit mijn hoofd gerekend kan ik er 10 opnoemen die ik ooit eens gezien heb.

Octavia's daarin tegen zie je overal gemeen veel meer.

Roomsters zijn nog zeldzamer.. ik zit nu op 3.. waaronder 1 scout.
 

nemo

Senior Member
Meeste mensen kennen de Fabia van de reclame "die met dat gekleurde dak", merk ik om mij heen!

Idd weinig op de weg te zien.
 

Wasmachineman

Forumguru
:ot:Ik vind je auto wel mooi, Nemo...maar nog mooier met de lichtmetalen velgen ! Wanneer doe je die er onder ? Of zijn dit je winterbanden ?:grin:
 

Fabia

† In Memoriam
Zullen we het proberen on topic te houden? Ik zie toch echt genoeg Fabia's. Heb er vandaag toch weer genoeg gezien tezamen met O2's. Zou het ook niet te maken hebben dat de meeste O2 lease bakken zijn en die wat vaker op de weg zitten. Zeker rondom spits tijd waardoor je meer tijd hebt om ze te bekijken.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik zie ze op de A12 echt dagelijks, zowel combi´s als HB´s. Misschien dat het ook komt omdat er best heel wat basis/uitvoeringen (standaard kleur en wieldoppen) rijden, en dat valt nu eenmaal niet zo op.

Zeker in het donker zijn al die Skoda's zo lekker herkenbaar, ze vallen mij altijd op door de achterlichten.
 

Ronnie

Forumguru
Dan zal er hier in 't oosten wel ergens een nest zitten....
Hier rijden er behoorlijk wat!
 

LenK

Forumguru
De FII is een stuk minder verkocht dan de FI maar heeft toch best nog een goede verkoop.
Hier zie je ze ook vaak genoeg.
 
Misschien is de Fabia II in sommige delen van Nederland meer verkocht, ik zelf rijd voornamelijk tussen Antwerpen, Breda, Rotterdam, Den haag maar ik kan hier een rerourtje maken en er werkelijk geen een tegenkomen.

Blijf het vreemd vinden
 

Hetzer

Forumguru
De FII is een stuk minder verkocht dan de FI maar heeft toch best nog een goede verkoop.
Hier zie je ze ook vaak genoeg.

klopt van de F-1 zijn er veel meer verkocht, maar ook ik zie in mijn omgeving toch echt wel veel F-2's rijden..
Zie ook veel als zijnde bedrijfs auto met reclame rijden
 

Kirsten

Senior Member
In het dorp waar ik vertoef rijden ongeveer 5 skoda's, met de mijne meegeteld. Dat is niet veel... komt misschien ook omdat de enige dealers in de buurt van BMW en VW/Audi zijn. De skoda's moeten van ver komen.
 

Berry

Senior Member
Ik had gisteren deze topic gelezen en dacht laat ik tijdens mijn werk is een dagje turven wat ik in die uurtjes aan Fabia's zie het werden

9 combi's
10 hatchback
4 Roomsters
dat is toch 23 Fabia's in 9 uurtjes tijd in de omgeving Amersfoort Soest Hiversum
 
Vandaag ben ik er 2 tegengekomen in de waalhaven (Rotterdam) 1 in pernis en 1 combi in Terheijden (bij breda) toch heel de dag gereden, beetje matig.
 

Hetzer

Forumguru
Huh, tel jij Roomsters mee als Fab?

Feitelijk is een Roomster een fabia MPV..

anyway ik ben vandaag op de route Bremen-Osnabruck-Apeldoorn toch ook weer wat F-2's gespot, in duitsland valt me op dat het gros van de Fabia's van de goedkoopste versies (Go/Classic) zijn met zwarte spiegels en zonder zilvere strip aan de onderzijde van de gril
 
L

lambert

Woon in drenthe en ik zie ze hier echt wel veel rijden,dus misschien wel wat streekgebonden,natuurlijk zie je meer F1 maar die heeft die heeft ook 7 jaar vol gehouden.

Gr Lambert
 

nemo

Senior Member
Ik kom er gemiddeld 1 per dag tegen denk ik. Dan ga ik ook echt los, mijn hart gaat sneller kloppen, en ik zwaai mijn armen van mn romp af!!

:cheer:
 
Bovenaan Onderaan