Fabia II je ziet ze maar weinig

Fabia

† In Memoriam
Ik heb vandaag genoeg FII, O2 en heel hele boel S2 gezien tijdens mijn rondje Nederland. O.a.: Hilversum-Bussum-Heino-Ulft-Arnhem-Veenendaal-Bilthoven-Nieuwerkerk a/d IJssel.
 
L

lambert

Ja laten we doen zwaaien naar elkaar,we hebben als tweede auto een Mazda mx5 en daar is de gewoonte als we elkaar tegen komen om naar elkaar te zwaaien,dus is dat misschien wat voor ons.
Gr Lambert
 

Ronnie

Forumguru
:ot:In de tijd dat ik Alfa's reed(70's) zoals de GTVeloce, Berlina2000 en de Guilia1600, deden de Alfa rijders dit ook: we staken alleen vingers op,

1 vinger =1e motor,
2 vingers=2e motor,
3 vingers=3e motor, enz.......

Maar ze waren wel snel!
 
En voor het aantal versleten bakken deed je gewoon twee handen voor je ogen en ging je huilen.

Ontopic
Vandaag in Nieuwegein heb ik er een aantal gezien, daar rijden er echt aanzienlijk meer.
 
Ik zie er elke dag in leuven toch een stuk of 5-6 rijden, en op de E40 hier ook redelijk veel fabiatjes :)
 

van_der_P

Senior Member
Misschien vallen ze niet zo op, ik zie er ook maar weinig. Dat zal ook wel een reden zijn voor de aanstaande facelift. En de laatste jaren is er toch ook nog wat concurentie bij gekomen. Een nieuwe Ibiza waar in de zomer ook nog een combi van komt, dat maakt het niet gemakkelijk voor de Fabia.
 

cvegreen

Forumguru
nemo , ik passeerde hier aan de skoda garage en er stond zo'n candy witte nog in de plastiek buiten . Dus er gaat hier binnenkort ook nog een witte F2 rond rijden en ik zie al bijna iedere dag een witte F2 die mij voorbijsteekt .
 

nemo

Senior Member
En ik dacht nog wel een beetje origineel te zijn.. Gelukkig komen morgen de nieuwe velgen er op, is ie weer een beetje speciaal!
 

nemo

Senior Member
Het zou wel ineens heel hard gaan he als ik ze vandaag zou hebben? Ik ga straks nog een keertje bellen voor de zekerheid!
 

cvegreen

Forumguru
:xyxthumbs::xyxthumbs::xyxthumbs:
Zo Nemo , ik hoop dat dit genoeg duimen zijn voor je mooie velgen . Wel ff wat foto's nemen en hier plaatsen he , dan geven wij maar al te graag onze mening daarover .
 

cvegreen

Forumguru
Nemo wel ff de tijd laten om haar velgen zelf nog eens te bewonderen , de foto's afladen , uploaden naar server en hier posten he Maarten , maar begrijp het wel , zit ook af en toe eens te kijken of er al nieuws is .
 
Bovenaan Onderaan