Fabia goes Citigo......

Fabia

† In Memoriam
Nee, de dealer denkt met me mee en heeft geen kenteken voor de Citigo aangevraagd. Ze vinden het ook leuk om te wachten. De verkoper zou zijn bureau opeten als ik 5-KBG-89 zou krijgen dus dat wil ik wel mee maken. Ik verwacht eigenlijk met een paar weken dat ze klaar zijn met de huidige serie.

Fabia

† In Memoriam
Ik weet het. Ik hoorde het vanmiddag in het twee uur journaal en heb gelijk Rijnwoud gebeld. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de Citigo kan ophalen.

Fabia

† In Memoriam
Zeker weten Cordoba, ze hebben gewacht met aanvragen tot de nieuwe serie begon.

Fabia

† In Memoriam
Breaking News: Ik kan mijn Citigo zaterdag 16 maart om 10.00 ophalen!!!!!!!!!!!!!!! En nu maar hopen dat mijn bereikbaarheids dienst dat weekend geen roet in eten gooit.

Ik ben benieuwd naar je real-life foto's, want je hebt een supermooie auto gekocht! Als jouw bereikbaarheidsdienst roet in het eten gooit, wil ik 'm ook wel halen voor je ;)

joram

Nieuw lid
Breaking News: Ik kan mijn Citigo zaterdag 16 maart om 10.00 ophalen!!!!!!!!!!!!!!! En nu maar hopen dat mijn bereikbaarheids dienst dat weekend geen roet in eten gooit.

Gefeliciteerd :D. Heb je de zelfde bandjes er onder als je hier boven op de foto laat zien? Dat staat erg goed namelijk!

Het is nog geen 16 maart, @Hetzer ;)

Waarom duurt het eigenlijk zo lang? Mijn Citigo was binnen 4 dagen na aankomst bij de dealer (bijna*) rijklaar gemaakt en kon worden opgehaald!

*Afhankelijk van je mening: is een auto met een ongebalanceerd wiel rijklaar?

Fabia

† In Memoriam
Omdat ik gewacht heb tot het nieuwe kenteken uit was. Ik kon de Citigo vanaf maandag ophalen maar dat red ik niet met mijn werk. Dus vandaar zaterdagochtend 16 maart.

Cordoba

Forumguru
Ik dacht even, heeft ie nou een Up besteld, voor ie de Citigo heeft opgehaald?:shocked: Maar zag op het laatst toch een stukje verklarende tekst. Overigens had de volgende foto minder verwarring gegeven:
Up%20uitlaat_3.jpg

Cordoba

Forumguru
Rudy heb ik je vanmorgen al gespot? (rond 9.20 reed een rode Citigo mij voorbij vanaf knooppunt Terbregseplein, richting Brienenoord en ging de parallelbaan op (ik volgde de hoofdbaan onderweg voor de voorbereiding voor de toerrit).

Fabia

† In Memoriam
Helaas, het enige wat je aan mij kon spotten was een witte vrachtwagen met pallets onderweg naar 6 makro vestigingen in Belgie. Dus niks Citigo ophalen:407::407::407:. Ik ben om 06.30 begonnen en was om 20.00 uur klaar en heb 690 km gereden. Dus het ophalen is helaas een week uitgesteld. Dan heb ik geen bereikbaarheids dienst en ga 'm dan echt in ontvangst nemen.

Bovenaan Onderaan