Fabia goes Citigo......

Fabia

† In Memoriam
Om de pijn een beetje verzachten heb ik deze gekocht:

Spiegelkappen.JPG

Dus niks wrappen of plastidip maar gewoon originele spiegelkappen in zwart. Gaan de rode in de verkoop.

Fabia

† In Memoriam
En morgenochtend gaat het dan eindelijk gebeuren. Om negen uur zit ik bij Rijnwoud om de Citigo op te halen. Het wordt helaas wel een hele snelle aflevering want om tien uur begin ik met werken. Ik ben net na mijn werk nog ff langs Rijnwoud gereden en volgens mij staat mijn Citigo in de showroom onder een grijs doek.

20130318_184725.jpg

Kijk, dat is het betere werk. Nu maar hopen dat alles in één keer goed gaat. Je hebt lang zat op je auto gewacht! :)

Weet je al of je een KBG-kenteken hebt?

Fabia

† In Memoriam
Ik heb helaas geen dekbed met Skoda logo. En ik denk dat ik dat laken niet mag houden van Rijnwoud:grin:.

Fabia

† In Memoriam
FF Wennen, de automaat schakelt uiteraard anders dan mijn tiptronic. Maar ik vind het helemaal niet verkeerd hoor. Het is maar hoe je rijdt met de Citigo. Gewoon rustig rijden dan en de automaat zijn werk laten doen. Foto's en verslag volgen later. Ben net terug van mijn werk.

Noord26

Forumguru
We zullen de foto's vanzelf wel zien verschijnen.

Heb je ze nog de groetjes gedaan vanuit Brabant bij Rijnwoud? :grin:

Fabia

† In Memoriam
Euuuhhh, niet gedaan. Maar ik had voor de aflevering van mijn Citigo maar een kwartiertje de tijd. Dus alles moest een beejte gehaast. Vandaag was de enige mogelijkheid omdat komende vrijdag en zaterdag alles in het teken van de introducitie van de nieuwe Octavia staat. En ze dan geen tijd hebben om de Citigo af te leveren.

Hierbij de foto's:

20130319_090029.jpg 20130319_091853.jpg 20130319_091858.jpg 20130319_091904.jpg 20130319_092147.jpg

Fabia

† In Memoriam
20130319_092157.jpg 20130319_092203.jpg 20130319_092219.jpg

Ik heb nog niet heel veel kunnen rijden met de Citigo dus mijn ervaringen komen later. Wel vind ik 'm echt heel gaaf om te zien, de combinatie van beige interieur en rode lak staat 'm echt goed. Ik wil van het weekend de zwarte zijknipperlichten, zwarte spiegelkappen en uitlaatsier stuk monteren. En verder alles op z'n gemak bestuderen zoals de radio en move and fun. Wel kwam ik er achter dat ook ik maar twee luidsprekers heb ipv van de zes. Loopt dus toch nog niet helemaal gladjes bij de Volkswagen fabriek. Zal daarvoor een afspraak gaan maken bij Rijnwoud om de missende luidsprekers te laten inbouwen. Op de achtergrond zie je trouwens mijn Fabia klaar staan om gefotografeerd te worden voor de verkoop.

EdK

Forumguru
Wel ls jij van weekend wil gaan sleutelen dan hoop ik voor je dat je of een verwarmde garage hebt of dat je een nog dikkere jas hebt dan je aan hebt.
Voor de rest een lekker pittig karretje, vreemde is dat ik toch meer UP en MII zie rijden op neerlands wegen dan de CityGO

Cordoba

Forumguru
Wel ls jij van weekend wil gaan sleutelen dan hoop ik voor je dat je of een verwarmde garage hebt of dat je een nog dikkere jas hebt dan je aan hebt.
Voor de rest een lekker pittig karretje, vreemde is dat ik toch meer UP en MII zie rijden op neerlands wegen dan de CityGO

Up zie je inderdaad veel meer, een Mii heb ik werkelijk nog niet één gespot in het wild (dus buiten dealers enzo), terwijl in mijn dorp toch één van de betere Seat-dealers zit (voor sommige mensen zelfs reden genoeg om hun Seat niet in hun eigen regio te kopen, maar 150 km (enkele reis) te rijden voor een bestelling bij de lokale Seat-dealer hier. Citigo kom ik toch ook wel regelmatig tegen (er staat er zelfs regelmatig één naast m'n Fabia).

Rudy, veel plezier met de Citigo, en zo zonder piepschuim en met zwarte velgen ziet ie er prima uit.:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan