Fabia goes Citigo......

turboturbo

Forumguru
Wow, die velgen hebben echt een psychedelisch effect, zeg... :smiley29: (vertekening op de foto helpt daar ook niet bij)

Gefeliciteerd met je mooie kerstcadeau!

Je moet het geheel bekijken turboturbo - het perspectief klopt inderdaad niet helemaal maar het idee is duidelijk! Het staat erg goed, dat witte.

Fabia

† In Memoriam
En weer een stukje Citigo binnen. Vandaag kwam de post met een pakje met daarin de naafkapjes:

20130112_135815.jpg

Piair1982 Nog van harte bedankt!

Citigo staat voor week 7 in de planning.

Fabia

† In Memoriam
De citigo staat bij Rijnwoud! Ga vanavond na mijn werk kijken. Ben reuze benieuwd naar de combinatie van rood met beige interieur

Fabia

† In Memoriam
Zal wat lastig worden, ik heb vanavond de Citigo gezien in het donker. De Citigo staat buiten op het terrein van Rijnwoud. Morgen hoop ik wat foto's te kunnen maken. De dealer was onder de indruk van de combi rood met beige interieur.

Fabia

† In Memoriam
Weer wat besteld voor de Citigo:

SCHWARZE Seitenblinker VW Golf 4 R32 Bora Lupo Polo 9N Passat 3B Fox Bus T5 up !

Seitenblinker.JPG

Fabia

† In Memoriam
Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20130216_143346.jpg 20130216_143406.jpg 20130216_143423.jpg 20130216_143440.jpg 20130216_143749.jpg

De combinatie van rode kleur met het beige interieur is echt heel erg mooi. Ben er helemaal weg van. Het stuur is ook echt sjiek.

Ik zie dat mijn vrouw en zoon ook op de foto staan:rolleyes:

Noord26

Forumguru
Nice!

ps. Een dealer zal nooit zeggen dat hij een bepaalde combinatie van kleuren niet mooi vind natuurlijk. :)

turboturbo

Forumguru
Gefeliciteerd, eh.... @Fabia! :rolleyes:
Pellen ze de stickers er nog af voor je (en effe poetsen, natuurlijk!) ?

Die zwarte seitenblinckers staan vast erg slick icm die zwarte velgen!

Cordoba

Forumguru
Middenbanen van de stoelen zijn gemêleerd Rudy? Lijkt me niet verkeerd, voorkomt dat je al te snel slijtage of vuile plekken op de zittingen ziet.

Wel even wennen zo'n licht gekleurd interieur, maar zolang het netjes is, ook chique.

Cordoba

Forumguru
Rudy, als het nog lang duurt met die nieuwe kentekenserie, moet je voor de 3e keer met deze auto naar een forummeeting.:winkie:
Overigens weet je wel zeker dat het zin heeft om te wachten? Ik heb wel eens gehoord, dat tegenwoordig een kenteken voor een auto gereserveerd wordt zodra ie geïmporteerd wordt, en dat niet meer zoals vroeger het tijdstip van de kentekenaanvraag bepalend is.

Bovenaan Onderaan