Fabia Combi Greenline 1.2 TDI, Besteld

Wat gaat het snel hier op het forum met de nieuwe 1.2 TDI greenline die in België nog niet beschikbaar is .:407:

In Belgie heb je volgens mij geen of minder mrb en of jullie daar bpm kennen betwijfel ik daarom zal de 1.2 greenline hier eerder beschikbaar zijn als bij jullie.
 

van_der_P

Senior Member
Aan BPM scheelt het ongeveer 4700 euro. De Greenline zou 20.750 euro kosten met BPM en BTW. Dat is toch een aardige besparing
 

van_der_P

Senior Member
nieuwsgierig

Hoi ronrik
Welkom op dit leuke forum, en gefeliciteerd met de aanschaf van de greenline.
Welke kleur is het geworden, en welke eventuele extra's heb je erbij besteld ? Waar heb je de Greenline gekocht, bij welke dealer ?
Sorry hoor, normaal ben ik nooit zo nieuwsgierig:blush:, maar als het over auto's gaat:laugh:.
 
Ik heb de auto besteld bij Vepreda, de kleur is Satin Grey, heb de radio niet vervangen door navigatie i.v.m. diefstal gevoeligheid, wel metallic lak, maxi dot, dakrail, climatronic (heb ik nu ook werkt uitstekend) elektrische ramen achter (vindt het zo armoedig voor met een knopje en achterin ouderwets zwengelen (zo kan ik tegenhouden dat kids ramen open zetten als ik dat niet wil)) park distance control achter, sunset en dwarsdragers voor de dakrailing. Dus behoorlijk compleet en nu maar hopen dat er zeer veel kilometers met een tank gereden kan worden.
 

Hetzer

Forumguru
@Ronrik wanneer heb jij hem bestelt??, heb mijn Greenline de 27 ste bij Vepreda bestelt, toen vertelde Hans dat hij die ochtend ook al een Greenline had bestelt, die van jouw toevallig????
 

Ericpeeke

Actief lid
En ik heb nu ook een 1.2 TDI Greenline besteld, bij Auto Noordhoek in Tilburg. Kleur Arctic green, met als verdere opties armsteun, parkeersensoren, klein leer, gordijnairbags en Amundsen navigatie met CDs van Nederland en Frankrijk.
Productie in week 23, levering naar verwachting eind juni.
 

RobV

Lid
Tel er maar weer 1 bij...ook ik heb er 1 besteld vorige week,bij Auto Noordhoek in Tilburg :bye:

Gr
Rob
 
nog een erbij

afgelopen weekend heb ik ook een fabia combi greenline 1.2 tdi besteld met aantal opties extra (maxi-dot, climatronic, dakrails, parkeersensoren, sunsetramen, gordijnairbags) en daarnaast trekhaak, rvs instaplijsten. Kleur: Storm Blue Metallic (al nog wel twijfel hierover).
En nu maar wachten (verwachting is week 28/29). Ben heel benieuwd hoe auto qua rijgedrag gaat bevallen.
 

woozie

Actief lid
Hoi Blokker75!

welkom en gefeliciteerd met de aankoop!
ik heb ook over de kleur getwijfeld, Storm Blue is wel echt een mooie kleur!
 

Skoda-rijder

Nieuw lid
Afgelopen weekend de Skoda Fabia Combi 1.2 Greenline te besteld.
Zaten naar een heel ander merk te kijken en nooit gedacht dat ik ooit nog een Skoda zou kopen...maar zo'n voordeel (zeer zuinig, diesel, BPM vrij, wegenbelasting vrij en standaard al zeer rijk uitgerust) maakt de keuze wel een stuk makkelijker.....
 

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit gezellige forum.
En gefeliciteerd met de verstandige keuze, als ik goed tel zijn het er inmiddels al 8 wordt een echt warm broodje.
De levering allemaal rond dezelfde tijd men krijgt het nog druk bij Skoda.
 

Skoda-rijder

Nieuw lid
Andere Lm velgen

Weet iemand of het mogelijk is om voor andere LM velgen te kiezen bij de greenline en wat de kosten daarvan zijn?
Standaard zit de 15" antaris bij de auto, maar de 16"Elba lijkt me mooier (volgens mij staat die ook overal afgebeeld.)
 
Bovenaan Onderaan