Fabia Combi Greenline 1.2 TDI, Besteld

Domino heb je in 2 versies, heb je de grijze, dan krijg je automatisch het onyx/grijze interieur erbij, wil je dat niet dan zou ik maar even bij de dealer langs gaan.

Heb vanochtend gemaild en heb al antwoord terug!

Hierbij:
Goedemorgen heer Supercows,

Ik begrijp dat er wat verwarring is ontstaan mbt. de Fabia Greenline en zijn bekleding. Afgelopen week is er een producttraining geweest. om alle twijfel weg te nemen, de volgende bekledingen zijn mogelijk in NL:

Optie 1:
Bekleding: Domino Black met donker interieur (dus DominoBlack icm. Onyx/Onyx interieur ).

Optie 2:
Bekleding Domino Grey met donker interieur (dus DominoGrey icm. Onyx/Onyx interieur).

Het Onyx/Grey interieur (dus DominoGrey of DominoBlack icm. Onyx/Grey interieur) komt niet naar Nederland en is dus niet te bestellen.
Samengevat betekend dit dat uw auto wordt geleverd zoals u wenst: DominoBlack bekleding met Onyx/Onyx interieur.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u mij bereiken via onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf Korterink
038-4670960

OFwel ik helemaal blij!
 

Hetzer

Forumguru
Met een zwart interieur, en een twee kleurig dashboard.
Boven zijde zwart onderste deel wit/grijs.

Hmm , denk dat van der P, dan even langs de dealer moet, wat het schijnt cfm het mailtje van Supercows, dat het zwart-grijze interieur dus niet gaat komen naar nederland,
 

quorumz

Actief lid
Bij deze vandaag ook de Skoda Fabia Combi Greenline besteld (met sunset + dakrails + middenarmsteun) :) (wordt in Juli verwacht een maand na mijn Skoda Superb Combi)
 

van_der_P

Senior Member
Zal de dealer maar eventjes een mailtje sturen, want hier heb ik nog niks van gehoord.
In ieder geval bedankt voor de info.
Van de andere kant maakt het ook weer niet zo gek veel uit, alleen is de keuze vrij beperkt hierdoor.
 

van_der_P

Senior Member
quorumz;159475 (wordt in Juli verwacht een maand na mijn Skoda Superb Combi)[/QUOTE zei:
De dealer heeft een goede klant aan jullie, twee auto's in twee maanden. Dat zal die niet vaak meemaken. Proficiat en sterkte met het wachten.
 

quorumz

Actief lid
wachten is altijd moeilijk:)

ps wij hebben ook domino zwart grijs besteld voor de skoda fabia, kon gewoon (dealer had soort handleiding van de nieuwe auto's met deze info)

en hij heeft idd geluk met 2 autos
 

van_der_P

Senior Member
De ene zegt wel en de andere niet, wat moet je er dan mee. Dus wacht ik de reactie van de dealer/verkoper af. Misschien valt het dan best wel mee.
Of er vandaag een reactie komt weet ik niet. We zullen zien.
 

van_der_P

Senior Member
Reactie van de verkoper/dealer: waarschijnlijk zouden alle panelen zwart zijn, in combinatie met Domino grey bekleding.
Ik laat mij verassen
 

van_der_P

Senior Member
Vraag me af of je hier ook een chiptuningset voor kunt gaan kopen straks. Enig idee?

Dat zal best, maar of dat dan voor betere prestatie is ?

Dan ben je er volgens mij niet met een snelle chip.

De lange overbrengingsverhouding zijn niet echt positief voor een sportieve rijstijl

Dan zul je er ook nog een andere versnellingsbak achter moeten leggen. En de eindroductie

moeten aanpassen

Ben je de auto eigenlijk opnieuw aan het opbouwen, dat zal niet voordeliger zijn. Kun je

beter iets anders kopen.
 
Bovenaan Onderaan