Fabia 3 zonder type aanduiding

Altos

Banned
Dat deed ik ook altijd voorheen @Canon-Eye maar dat was afgelopen weekend helemaal niet nodig, wel moet ik erbij zeggen dat mijn auto pas 2 weken oud is.
Fohntje erbij kan idd schelen
 

Ridley

Forumguru
Die kleur is echt dik @Altos

Nu nog een foto van de pedalen

Overigens ga je de voetsteun waarschijnlijk ook nog nabestellen. Ik heb laatst voor @Der Einser ook een voetsteun geprept, zodat hij alleen nog maar hoefde te monteren. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
 

Jack76

Actief lid
Helaas is het verwijderen bij onze Fabia fout gegaan.
Tenminste... ze zijn er echt wel af maar er is ook gelijk een stuk lak weg links :wavecry:
Word door de dealer (die ze verwijderd heeft) weer gefixt.
Maar blijft toch ff een smetje en hopen dat er niets meer van te zien is straks.
 

Jack76

Actief lid
Ja achteraf gezien had ik het liever zelf gedaan.
Hij moet ook terug omdat we bij oplevering een soort van smeltplek op de bijrijdersstoel zagen.
Ook het kenteken achter zit scheef:banghead:
Niet echt opvallend maar ik (mierenn**ker dat ik ben) zag dat eerder dan de lakschade.
Het is netjes opgevangen door de dealer en we wachten op een telefoontje om hem te brengen.
 
Een goede avond,

Ik heb vanmiddag me letters van me koffer bak eraf gehaald met behulp van een visdraadje,

Deze heb ik achter de letters langs gehaald met een zaag beweging zodat het draadje in het schuim snijd van de plak letters.

Ik kreeg het volgende resultaat na het snijden (zie foto)

Het overige plak/schuim heb ik er afgerold met me vingers en erna het overtollige lijm verwijderd met wat sticker verwijderaar,
Erna wat poets erover en klaar was ik.
 

Bijlagen

  • IMG-20160113-WA0013.jpg
    IMG-20160113-WA0013.jpg
    550,6 KB · Weergaven: 80

ElScorpione

Forumguru
Ik vraag me soms wel eens af of er bij autobedrijven alleen maar slechtziende personen werken. Het valt me op hoeveel kentekenplaten schots en scheef zitten. En dan heb ik het niet eens over een klein beetje!
 
Bovenaan Onderaan