Fabia 3 zonder type aanduiding

Altos

Banned
Edition laat ik staan, de rest gaat eraf. Ik doe het wel zelf want de laatste keer heeft de dealer de lak beschadigd en aangezien ik overgespoten auto's haat als ze pas 10 kilometer gereden hebben doe ik het wel lekker zelf...gaat al 16 jaar goed dus nu ook.
 
Vandaag opgehaald, alles netjes eraf behalve Edition op de zijstyle. Dat durfden ze niet aan, alleen door de zijkant te vervangen ivm kunstof.
 

Altos

Banned
Gisteren mijn merk belettering eraf gehaald middels het bekende vis/decoratie draadje, keurig de restanten lijm eraf gerold, lichte polish en weer keurig in de wax gezet. Ik persoonlijk vind dit er nu veeeel beter uit zien.
 
Ik ben ook zeer tevreden met de aanduiding eraf staat goed. Ik vind trouwens de groene kleur in het echt ook zeer mooi.
 

PietB

Lid
hele mooie kleur hoor, staat 'm goed dat de letters eraf zijn, ga ik ook doen denk ik, maar durf nog niet...
 

Altos

Banned
@Corné de Kluijver hmmmm, hoe moet ik dit oppakken? te langzaam of te snel?
@PietB Is echt mega simpel hoor, dun visdraadje kopen, stuk van een meter afknippen, om je beide handen wikkelen en het resterende stuk achter de letter plaatsen en dan de lijm "doorzagen".
De restjes eraf rollen met je vinger en afhankelijk van de reeds aanwezige afdruk even licht polijsten (met de hand kan prima) en het is eraf :)
 
Bovenaan Onderaan