Fabia 3 achteruitrijcamera inbouwen handleiding

EdK

Forumguru
Anders een afspraak maken met Antera !!
Die monteert de OEM camera's en leert de boel meteen in voor redelijke prijzen...
Heeft het bij mij ook gedaan in de Fabia en daar kan ik het echt niet zelf voor doen....
 

bobracing

Forumguru
tools.... gewoon een ijzer stripje dat in 45graden is vlak....
Maar je mag altijd langskomen, heb al voor meerdere forumleden dit netjes ingebouwd.
 

miker2000

Nieuw lid
mmm ik lees iets te laat dat je ook met vcds codering moet aanpassen.
na opgezocht te hebben wat dat is, en vooral hoe dat moet ( met nog meer spullen die ik niet heb.... ) ik ga @bobracing een berichtje sturen
 

EdK

Forumguru
Weet niet in welke regio je leeft ?
Maar VCDS codering ( inleren camera ) kunnen een @Rainesh (Den Haag) of een @Antera ( Breda ) ook voor je uitvoeren !
En kunnen dan tevens indien gewenst nog andere dingen aanpassen ( aan of uitzetten )
 

Antera

Donateur
mmm ik lees iets te laat dat je ook met vcds codering moet aanpassen.
na opgezocht te hebben wat dat is, en vooral hoe dat moet ( met nog meer spullen die ik niet heb.... ) ik ga @bobracing een berichtje sturen

Mocht breda in de buurt liggen voor je kan ik het compleet verzorgen ;)
Whatsapp ,me dan even op onderstaand nummer
 
Hallo. Voor mijn Skoda Fabia 3 hatchback (7/2018) ben ik op zoek naar een achteruitrijcamera die ik dan zelf wil inbouwen en aansluiten op de aanwezige Amundsen ontvangen. Kan een van de forumleden mij misschien adviseren welke (handgreep)camera in mijn auto passend zou zijn? De inbouw en aanleg bekabeling zal geen probleem zijn want over o.a. de inbouw geeft het Forum mooie gedetailleerde informatie. Maar met name de aansluiten op de Amundsen en het bijbehorende instellingen van de software zijn mij niet duidelijk.

met vriendelijke groet, Hans Spierings
 

EdK

Forumguru
Wel laten verzenden door DHL of Fedex !
Had laatste keer laten verzenden door lolale posterij ( was optie goedkoop) en die is nooit aangekomen bij mij maar uiteindelijk wel weer bij verkoper.
En die heeft uiteindelijk de eurie weer terug gestort omdat mijn camera (zelfde) het weer was gaan doen.
En hiervan staat ook hoe aan te sluiten op Amundsen in manual van 50 kantjes hier op forum (voor octavia )
Wat je alleen nog verder moet bijbestellen bij de dealer zijn de koppelingen en slang voor de lens sproeier
Coderen en monteren heb ik laten doen door Antera toendertijd !
Die is daar zo rap in dat ik sneller en zonder probs het werkend had dan dat ik zelf op straat had zitten klooien
 
Hey man… er was al een topic gemaakt voor de achteruit rijd camera… ik ben er zelf ook mee bezig maar helaas de verkeerde camera binnen gekregen door ome Ali….. is momenteel wel ( als het goed is) de goede verzonden dus nog ff wachten weer haha maar kijk maar eens in die link die ik geplakt hebt… je zal er vast wat aan hebben
**Mod edit: link verwijderd.**
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan