Fabia 2 1.6 houd in eerste honderd meter

Ik lees dit nu pas maar ik heb een fabia uit 2010 net voor nieuwe model kwam.ik heb 1,4 benzine tour pro editie.
Vanaf nieuwe aankoop zelfde problemen . als ik snachts naar werk wilde rijden deed hij soms ook raar. Niet vooruit willen. Als ik vol gas gaf ging hij stapvoets en na honderd meter kwam hij pas op gang. Na vele keren bij dealer geweest te zijn niks gevonden. En nee er was geen software update. Tot ik een x metaal hoorde knarsen leek wel hebben ze Uiteindelijk versnellingsbak eronder uit en koppeling vervangen. Daarna nog gehad uiteindelijk niet meer na tijdje. Na vele brieven en aangetekende stukken naar dealer en naar pon heeft dealer alles geregeld met pon en niks gerekend! Maar vertrouwen was gelijk weg bij dealer als je steeds niet gehoord word en nooit voorkomt. Na 3 jaar gelijk weg bij dealer en beste vriend die vw monteur is onderhoud prive gegeven. Nu altijd netjes alles op orde en geen dealer prijzen. Hem vertrouw ik blindelinks.

Probleem is nooit opgehelderd !
 

Yorick

Senior Member
Goedemiddag Yorick, normaalgezien stellen nieuwe leden zich hier voor: http://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/

betreffende je probleem: probeer eens het volgende ' s morgens.

Ontgrendel de auto, zet de auto op contact. Verlaat de auto, wacht een minuutje en doe hetzelfde en start de auto dan eens. En kijk eens of het probleem zich dan nog voordoet? Normaal (bij mijn Faab en Octavia is dat toch zo) bij openen portier start de opvoerpomp (brandstof) om de leidingen alvast te vullen met brandstof om makkelijker te kunnen starten. Misschien dat er problemen zijn met toevoer van brandstof "in het begin" ?

Ik denk maar even luidop mee alleszins ;)
Start de wagen op een normale manier eigenlijk?


@Joske Het voorstellen is mij eindelijk gelukt :)
 

EdK

Forumguru
Juni 2015 .........nu 2020 das een kleine 7 jaar
16vFeb 2020 weer een bericht.... dus 2027 horen we weer van je ? :pardon:
 

Yorick

Senior Member
Ik heb er lang over nagedacht ;) Echter ga ik geen vijf jaar wachten om deze reactie te plaatsen. :banghead: Ik reageer bijna altijd, dat heb ik nu in ieder geval bewezen. Ehter kan het inderdaad even duren............haha
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan