Even voorstellen

Thorgal

Forumguru
@ Renco je zal er helaas (of gelukkig) achterkomen dat niet iedere skoda er zo mooi uit ziet als die van je vader. Wees er zuinig mee
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd Corne, hij lijkt sprekend op jou zeg! Je vrouw heeft maar mazzel met twee van die knappe mannen om haar heen!:bloemen::D
Dankjewel namens papa, iedereen zegt dat ik op hem lijk inderdaad :) mama is daar erg content mee :) hier nog een een plaatje bij het praatje ;)
ajytyme6.jpg
 

Joske

Forumguru
Hij wordt schattiger met de dag :D

dat kan niet van iedereen hier op het forum gezegd worden.. :deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Sparkie

Forumguru
Welkom op het forum Renco
Dan zal hij toch eerst een eigen account aan moeten maken.

Toch knap dat hij al in staat is het account van papa @Corné de Kluijver te hacken.......

Maar alle gekheid op een stokkie..... Het is een prachtig kind en dat is het.
Corné en Renate van harte gefeliciteerd met de nieuwe wereldbewoner.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
vandaag heb ik van @Der Einser een super leuk cadeautje gekregen, het is nu nog iets te groot, maar ik ben er heel blij mee! ook papa en mama vinden het helemaal te gek! heel vriendelijk bedankt namens ons allemaal!

greetz Renco
epeva3y9.jpg
Graag gedaan kleine boef!
Hoop dat je hem snel past.
Nog wel een keer een foto plaatsen als je hem aan hebt.
Veel plezier er mee en hoop je snel een keer te zien in IRL.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
zodra ik'm pas vraag ik aan papa om een foto te maken :) nu eerst een fles anders duurt het nóg langer voordat ik'm pas ;)
 

CDK

Forumguru
Klik op DEZe in mijn post hierboven, zit linkje achter ;)
Ja die had ik al gevonden @Joske dankjewel! In tappatalk was de link niet zichtbaar of ik had niet goed gekeken, toen ik gisterenavond op de iPad nog een keertje door het topic scrolde zag ik hem, nogmaals dank! :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan