Even voorstellen

CDK

Forumguru
hallo Skoda vriendjes en vriendinnetjes :)
mijn naam is Renco (komt van Renate & Corné) ik ben geboren op 26 november 2013 ben 52 centimeter lang en weeg 8 pond. ik heb het prima naar mijn zin hier en ook met mijn mama gaat het goed.
wij blijven nog even een paar daagjes in het ziekenhuis omdat ik met de keizersnede geboren ben, daarom heeft mijn papa nu niet zoveel tijd, maar ik moest van hem zeggen dat hij jullie niet vergeten is.

greetz Renco
tu5etaha.jpg
udahe5yh.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Van harte welkom - en feliciteer je pa als je 'm weer ziet! (en ma ook natuurlijk)
En welke Skoda-configuratie ga je bestellen? :)

wij blijven nog even een paar daagjes in het ziekenhuis omdat ik met de keizersnede geboren ben, daarom heeft mijn papa nu niet zoveel tijd
Wacht maar tot jullie thuis zijn - dán leert hij pas goed het begrip "niet zoveel tijd hebben" kennen!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Super gefeliciteerd!!! :bloemen:
Geniet ervan en zorg goed voor niet alleen die kleine maar ook je vrouw!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blacky

Forumguru
Welkom op deze wereld Renco. Papa Corné en Mama Renate gefeliciteerd met jullie zoon.:bloemen:Dat jullie ervan mogen genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

svdm

Senior Member
Gefeliciteerd Corné!

Ik ga het verhaal nóg mooier maken: óók op 26 november 2013 is om 07:02 uur namelijk mijn 2e dochter, genaamd Noek, geboren! Gewoon lekker thuis in Bavel (in nog geen 2 uur tijd: 5:17 uur braken de vliezen, 07:02 uur was ze er).

Zie bijgevoegde collage-foto.

Moeder Hilke en dochter maken het goed, maar ook grote zus Oona is apetrots!

Over (hopelijk) anderhalve week de nieuwe auto erbij, dus mijn lol kan niet op! Kan ik beiden showen! ;)
 

Bijlagen

  • Noek Geboorte Collage 26112013.jpg
    Noek Geboorte Collage 26112013.jpg
    357,9 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Allemaal bedankt voor het warme welkom én de felicitaties! Ik voel me hier al helemaal thuis ;)
@svdm van harte gefeliciteerd met Noek! geniet er van!

greetz Renco (en van mijn papa)
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

Blackokkie2

Forumguru
Ik zie een huwelijk aankomen over 20 jaar.:D:D:D:D. Renco, van harte welkom in deze wereld, je maakt hem nu al mooier. Van harte Renate en Corné.

Stephen, Hilke en Oona jullie ook gefeliciteerd met Noek.:yeehaa:
 
Laatst bewerkt:

svdm

Senior Member
svdm = Stephen overigens, anders staat dat zo raar, hahaha. Zo, natuurlijk even op het forum nu de kleine meid weer even aandacht heeft gehad. Daarna weer naar dromenland.
 

Blacky

Forumguru
Gefeliciteerd Corné!

Ik ga het verhaal nóg mooier maken: óók op 26 november 2013 is om 07:02 uur namelijk mijn 2e dochter, genaamd Noek, geboren! Gewoon lekker thuis in Bavel (in nog geen 2 uur tijd: 5:17 uur braken de vliezen, 07:02 uur was ze er).

Zie bijgevoegde collage-foto.

Moeder Hilke en dochter maken het goed, maar ook grote zus Oona is apetrots!

Over (hopelijk) anderhalve week de nieuwe auto erbij, dus mijn lol kan niet op! Kan ik beiden showen! ;)

Ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie dochter.:bloemen:
 
Bovenaan Onderaan