Even voorstellen

Welkom renco , onze nieuwe wereldburger en Skoda liefhebber. Gefeliciteerd Corne en Renate geniet ervan:-)

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Petrolhead

Forumguru
Stephen gefeliciteerd, tweede kan snel gaan weet ik uit ervaring! :D

En Corné ook gefeliciteerd met de eerste! Het was leuk je gekend te hebben, tot over een jaar ofzo... :deuk:

PS: is de Porsche kinderstoel al besteld??
 

Der Einser

Forumguru
GEFELICITEERD!

Wat een topper!

Hopelijk heb je dezelfde autosmaak als papa!
Groetjes aan mama. En lief zijn he :thumbsup:

@Corne: verzorg jij ze wel goed,.. en niet jezelf vergeten he gabber. Veel plezier en ga lekker genieten als gezin.
 

Cordoba

Forumguru
Corné & Renate: gefeliciteerd met jullie zoon. :bloemen:Wat vroeger dan oorspronkelijk gedacht toch? Veel plezier en aandacht voor elkaar. Corné ik ben benieuwd met welke chroomrandjes je komt voor Renco. :D

@svdm Stephen, jij en je gezin ook gefeliciteerd met je dochter.
 

Der Einser

Forumguru
Wel van Recaro nemen he!!
Heb ik ook.
Heb nog een goed adresje voor je in Duitsland waar je al dat spul kan kopen. Ik heb echt 2 fantastische Autostoeltjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Maar kun je wel Skoda blijven rijden?? Misschien heb je wat meer ruimte nodig:

P1020600.JPG

:deuk::D

1 ding is dan zeker die Maxi Cosi raak je wel ergens kwijt en die kinderwagen schuif je er dan ook nog wel bij in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
iedereen bedankt voor het warme welkom, met mama gaat het ook goed, we zijn vrijdag thuis gekomen uit het ziekenhuis en ik heb het prima naar mijn zijn hier :D
mama moet nog wel even rustig aan doen en mag 6 weken geen autorijden helaas, meerijden mag wel uiteraard :jaja: maar ze zorgt erg goed voor mij :jaja:
ik heb alleen nog maar in de superbee van papa gereden en die was ruim genoeg, de polo van mama mag ik over een paar weken gaan uitproberen ;)
zolang papa mijn flesje op tijd naar me toebrengt, doe ik voorlopig even of ik heel erg lief ben :deuk: (hij komt er later vanzelf wel achter..... :tongue:


dag vriendjes en vriendinnetjes, greetz Renco
 

henriz

Forumguru
Welkom Renco.
Houdt je de achterbank van papa's mooie Superb wel een beetje schoon wil je?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ridley

Forumguru
Gefeliciteerd! Geniet ervan, voor je het weet geloven ze niet meer in Sinterklaas en vertrouwen ze jou ook niet meer ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Gefeliciteerd Corne, hij lijkt sprekend op jou zeg! Je vrouw heeft maar mazzel met twee van die knappe mannen om haar heen!:bloemen::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan