Even gewassen na de verlichting inbouw

Tino

Senior Member
We rijden er toch maar verder mee want 10.000 bijlegen SEAT Mi vol spec kost 16.000 vindt ik wat te veel en krijg maar 6.000 terug staat nog geen 23.000 op de teller ik ga deze maar wat verder aanpassen naar mijn wensen JD chip en lucht filter ga ik richting de 95 pk`s en hij pakt wat mooier op en leer er in en een schroef setje er onder er zijn nog genoeg plannen :D
 

Tino

Senior Member
Nee dat is MM ik heb naast de Scirocco een Citi Go zie begin topic anders zit ik toch niet op het Skoda forum
 
A duidelijk , ja ik dacht je vrouw een citigo en jij een je weet wel naast de rocco .

Maar er is tegenwoordig steeds meer verkrijgbaar voor de citigo Kwa tuning , komt vast goed .
 

Tino

Senior Member
Turbo gaat het blok van de Citi Go niet overleven optie UP uit Duitsland 110 PK TSI staat nog open als ik mijn Citi Go een beetje goed kwijt raak Dealer is al gestegen naar 8.000 euro dus nog 8 bij
 
Nee ja had het eigenlijk meer over optische tuning . Motorisch heb ik nog nooit naar gekeken , ja de fabriek s update van 150 euro , naar 80 pk is het niet .
Je houd het wel spannend , nice !
 

Tino

Senior Member
Ben echt op zoek naar meer power :D
Zal hem wel op autotrader zetten loopt niet echt storm voor een zo goed als nieuwe auto.
Op het UP forum mag ik hem niets eens verkopen 281 berichten is te weinig :mad:
 
Bovenaan Onderaan