Even gewassen na de verlichting inbouw

Tino

Senior Member
hier wat foto`s van de Citigo van een week oud.
Citigo2.jpg

Citigo1.jpg

zijknipperlicht3.jpg

Citigo4-1.jpg

Wacht nu op de zijdorpels en achter spoiler die bij de spuiter liggen en de verlagings veren die vrijdag binnen moeten komen:grin: we zijn tot nu toe zeer tevreden met onze Zwarte Skoda.

Tino
 
Nice bling bling ride :xyxthumbs:

Als de Panda van de vrouw de deur uitgaat dan komt er wss ook een Citigo voor in de plaats :cool:
 

Tino

Senior Member
Monaco dat is de imitatie van de BBS CR-Black wielen die heb ik onder de ander auto de dealer zij al dat ze bekend voor kwamen
 
Ziet er goed uit:xyxthumbs:. Ben benieuwd als die verlaagd is krijg je ineens een hele andere look. Ik wacht met spanning je foto's af. Dat zal mijn eerste verlaagde citigo zijn die ik zou zien. :cool:

Het zou ook sjiek zijn als je de zijkanten liet wrappen(bestickeren) met een wit grijs streepje ofzo. Dat zorgt ervoor dat je auto iets groter lijkt en het breekt net het totale zwarte.
 

Tino

Senior Member
Volgende week maandag wordt hij verlaagd zal dinsdag de foto`s er op zetten.;).
Ben niet zo van de stickers heb ook Skoda en Citigo verwijderd van de achterklep en wil graag een kleine auto:yeah: heb de grote Fabia ingeruild voor de Citigo:laugh:.
 

Pete10

Nieuw lid
Flitsend! Ik vind alleen de achterste trommelremmen er een beetje plastic uitzien, toch een ander gezien dan glanzende schijven.
 

Tino

Senior Member
Hite bestedige zwarte verf is net gehaald:xyxthumbs: stond ook op het te doen lijstje als de winterbanden wissel eind van de maand gebeurt spuit ik gelijk de trommels zwart zit zelfs al roest op 10 dagen oud?
 

Tino

Senior Member
weer drie punten van verlanglijst gedaan

heb bagage net / kofferbak schaal / led kofferbak verlichting ingebouwd.
VloermatNet-1.jpg

ledverlichtingkofferbak.jpg

Ledkofferbakverlichting.jpg
 

___JC___

Forumguru
Altijd leuk als iemand zo met zn auto bezig is om m helemaal naar eigen smaak te maken natuurlijk, maar...
.... had je niet beter wat dichtere velgen kunnen nemen met iets verlaging? Het ziet er zo ielig uit met die open velgen en kleine trommeltjes, niet echt dik...


Citigo4-1.jpg
 

Tino

Senior Member
ik had al zo wiel onder de ander auto en wilde een beetje eenheid op de oprit
S.jpg

nou hebben we zwart en wit en lager wordt hij nog maandag zakt hij ca 3 cm en dinsdag komen de dorpels en achter spoiler er op dan ziet het er al weer anders uit:laugh:
 
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwww Tino, nice wheels :xyxthumbs:

En die witte body die eromheen zit is ook niet gek :winkie:
 

Tino

Senior Member
Dat is mij echte hobby auto:) lang voor gespaard maar dan heb je ook wat.
City go is te vervanging Fabia 2.0 was wat te duur geworden als tweede stads auto:eek:
 
Bovenaan Onderaan