Even gewassen na de verlichting inbouw

Tino

Senior Member
Alleen nog de de originele voorspoiler en diffuser en dan is het de citi Go sport die hier niet leverbaar is:cool:
 

Tino

Senior Member
:maakmegek::pardon:Eindelijk weer eens in kunnen in loge wacht woord kwijt en PC problemen :pieker:
zaterdag Met Skoda deelgenomen aan Rijvaardigheidstraining Lelystad '
Kombaan was een leuke ervaring .
uitwijken op snelheid.
rondje rijden .
Achterwiel slip.
Ook nog wat geleerd met de handjes.
Het was weer een leerzaame dag en niet eens langzamer op het test parcour dan een nieuwe Octavia RS.
http://youtu.be/5PBPdtmgOn4
 

___JC___

Forumguru
Heb ik ook ooit gedaan. Erg leuke en leerzame dag. De kombaan is wel een raar gevoel de eerste keer volle bak scheef de bocht door.
 

turboturbo

Forumguru
Jaaa @Tino ; handjes boven de dekens en niet boven het stuur! :maakmegek: ;)

Serieuze modus: wordt trouwens bedoeld dat je niet over mag pakken tijdens het sturen, of gaat het hier om het afleren van de sjonnie-greep? :)
 

Tino

Senior Member
Jaaa @Tino ; handjes boven de dekens en niet boven het stuur! :maakmegek: ;)

Serieuze modus: wordt trouwens bedoeld dat je niet over mag pakken tijdens het sturen, of gaat het hier om het afleren van de sjonnie-greep? :)

Je moet wel overpakken anders krijg je het stuur niet snel genoeg van links naar rechts.
Aleen mogen ze niet kruislinks over elkaar maar ivm actievatie airbag dan sla je in je eigen gezicht wat je tanden en een neus corectie kost
 

turboturbo

Forumguru
Ah oké vandaar! Zoiets heb ik idd wel eens gehoord....:nailbiting:

En het aloude aangeleerde 'tien voor twee' is tegenwoordig weer 'kwart voor drie' (vind ik zelf eigenlijk prettiger)?
 

Tino

Senior Member
Zou het dan toch gaan gebeuren VW heeft nu de 1.0 liter 3 cilinder die in onze auto`s zitten als TFSI met 272 PK`s gepresenteerd de versie zonder turbo zit nu ook in de golf.
Kan de RS misschien toch nog wel gaan komen :D
 

Tino

Senior Member
Up komt deze zomer met 1 liter 3 cilinder 90 turbo die ook in de Golf zit bij JD halen ze er 140 PK uit is dan bijna een RSje
 

Tino

Senior Member
Niet echt een nieuwe nodig hij is top nu en maar 18000km gereden maar een turbo blok met JD chip is toch wel heel verleidelijk heb je toch een RS.
Heb je de Fabia al laten chippen :D
 
Dat is inderdaad niet veel . Wij zitten ook pas aan de 21 k met de citigo .
Maar zou voor mijn vrouw ook niet goed zijn , de voorbanden zijn haast glad . Ze rijd best hard dus :deuk:
 

Tino

Senior Member
Hij gaat er toch uit voor een Nieuwe Mii dat is de enige die nog in 3 deurs leverbaar is meneer Pon levert alleen maar 5 deurs Up`s en Citi Go`s ( er is alleen een basis Up met 3 deuren )dus moet wel over stappen.
Heb nog wel bij de buren gekeken naar een Up met 90 pk`s na JD Chip 140 maar kan dan mijn Citi Go niet inruilen of moet hem particulier verkopen ben nog aan het twijfelen want 140 pk`s is toch wel kicken :D
 
Ik zou het wel weten @Tino .
Nee hoor , ik weet niet wat de rijstijl van je vrouw is ? En wat zei het liefst wil ? Jij hebt immers al een pk monster ..
Maar een 140 pk UP is wel kik hoor .
 

Tino

Senior Member
Is kijken of hij een beetje makelijk te verkopen is heb zaterdag een afspraak bij de SEAT kijken wat ik terug krijgen en dan even op markt plaats kijken of ik hem daar voor kwijt raak dan ga ik wel naar Duitsland mijn vrouw is ook wel van het door rijden.
 
Bovenaan Onderaan