hoi miranello,
Ja, je hebt deels gelijk. Ik mis de stabiliteit die je hebt bij een achterwiel aangedreven auto. Maar zoals ik al eerder aangegeven heb ben ik eigenlijks niet echt een sportieve driver. Ja, ik moet toegeven dat ik al enkele keren heb gemerkt dat mijn stuur in somige situaties begon te trekken. Dit heb ik nooit mogen ervaren bij mijn EX BMW.
ook geef ik toe dat er meer gevoel is bij spoorvorming in de Superb dan bij de BMW.
Maar hey??? De BMW ligt op een heel ander platvorm dan de skoda.
Als ik kijk wat ik nu heb en wat ik heb achter gelaten dat zeg ik het volgende uit ervaring:
Ik heb een toyota corolla gekocht in 2002 ( nieuw) deze ingeruild voor een BMW 530D (gebruikt, 3 jaar oud) geen dag spijt gehad. Daarna een Ford Mondeo gekocht, wederom een diesel. Moet zeggen... AUUUUUUWWWW... niet doen, nooit doen!!!!
Wat een spijt... gelukkig vrouwlief kunnen overtuigen.. Schat.. dit is echt niks... OK, dan maar een andere auto.
Ik het moment om een andere auto te zoeken.
Ja, ze zeggen: 1x een bmw, altijd een BMW. Nou ...Ik moet zeggen: BMW rijd als een koning( maar het kost gewoon veel meer) Dus zoek ik een alternatief
En ik moet zeggen: Skoda is een leuke, maar vooral een plezierige auto.
Opel? ach, hier heb ik al genoeg minder plezierige ervaringen mee.
Ford? super onderstel... maar de rest? Ach ervaar het zelf.
Audi?.. ook hier zeg ik, ervaar het zelf.
Tja, ik mag best zeggen dat ik wel enige ervaring heb in diverse automerken.