Ervaringen tuned 1.5tsi stage1 of meer

Edu

Lid
@tinus, de DSG is naar wensen te programmeren, in D schakelt hij minder snel op, blijft beter in koppelbereik en in S minder snel terug maar wel stuk feller. Koppel is dan ook wel stuk hoger na tuning. Ik rij rond Amsterdam
 

Tinus78

Forumguru
Bedankt voor je bericht. Das een leuk stukje kachelen voor het tunen, maar zoals je aangeeft is het je de moeite waard geweest. Ik zal nog wel een tijdje aan het twijfelen zijn. Misschien wel net zolang dat ik over de kodiaq aanschaffen heb gedaan, om dan alsnog te zeggen....”ja, ik doe het! Je leeft maar 1x”.
Tijd zal het leren..
 

DSK

Lid
Kodiaq1.5 DSG laten tunen bij TVS, nu een koppel van 360 nm en 200 pk.
Rijd erg fijn en is goed te merken.
Met de caravan van 1800 kg rijd dit super, voldoende vermogen.
 

SileX

Senior Member
Zeker ! Bij JD laten doen, veel beter dan het standaard vermogen - auto rijdt heerlijk zo.

Waardes rond 200pk, en tank 98.
 

Fean

Forumguru
@Stevala, met de caravan heb je aan koppel nooit genoeg, @De Stip heeft uit de 1.5 bij TVS 374Nm late toveren, dat is fors hoger dan de 320Nm die Skoda opgeeft voor een 2.0 :D Snel een afspraak maken in Varsseveld zou ik zeggen en die fabrieksgarantie op de motor die ga je 999,999% zeker niet nodig hebben!!
Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt importeursgarantie, dat is Pon
 

Tees

Donateur
In Nederland is er geen wettelijke garantietermijn, anders dan de verplichting dat je een goed product krijgt/hebt (er is wel Europese regelgeving hieromtrent trouwens).
Daarnaast mag een verkoper of producent 'extra' garantie geven. Beiden mag, maar is op basis van een overeenkomst en niet wettelijk vastgelegd. Fabrieksgarantie is dus niet zonder meer 'niet-bestaand'. Hoe dit specifiek voor Skodas is weet ik niet, nieuwe autos doe ik niet aan ;).
 
Bovenaan Onderaan