Ervaringen tuned 1.5tsi stage1 of meer

Topic in 'Kodiaq' gestart door Stevala, 01-05-2020.

1. Edu

Edu Lid Donateur

@Tinus78
    Ik heb 10 april mijn Skoda Kodiaq 2.0 laten tunen bij TVS Engeneering in Varsseveld stage 2 ECU software en 2+ DSG software van 190 pak en 320 Nm naar 260 pk en 475 Nm.
    Zeker geen spijt van en zeker aan te raden

Laatst aangepast: 04-05-2020
    Tinus78 en De Stip vinden dit leuk.

2. Tinus78

Tinus78 Forumguru

@Edu; Ik zie nu pas je bericht. Das een mooie winst aan vermogen en koppel.

Wellicht dat ik een x bij ze langs ga om te kijken / informeren. Waarom heb je gekozen om de dsg aan te laten passen? (alleen de koppelbegrenzer zou voldoende moeten zijn)

Ik zou het tunen voornamelijk doen voor de tussen acceleratie, zeg maar van 80 => 130. Maar ik ben nog in overweging.

ps
    kijkend naar de foto lijkt het overigens alsof ik dubbel zie....waar rijd jij rond?

3. prosier

prosier Forumguru

Wat waren de kosten?

4. Edu

Edu Lid Donateur

€1.250,=, maar zeker de moeite waard

prosier vindt dit leuk.
  5. Edu

Edu Lid Donateur

@tinus, de DSG is naar wensen te programmeren, in D schakelt hij minder snel op, blijft beter in koppelbereik en in S minder snel terug maar wel stuk feller. Koppel is dan ook wel stuk hoger na tuning. Ik rij rond Amsterdam

Rosinfield vindt dit leuk.
  6. Tinus78

Tinus78 Forumguru

Bedankt voor je bericht. Das een leuk stukje kachelen voor het tunen, maar zoals je aangeeft is het je de moeite waard geweest. Ik zal nog wel een tijdje aan het twijfelen zijn. Misschien wel net zolang dat ik over de kodiaq aanschaffen heb gedaan, om dan alsnog te zeggen....”ja, ik doe het! Je leeft maar 1x”.
    Tijd zal het leren..

7. CDK

CDK Forumguru

Geen formumkorting gevraagd?
    Als lid van dit forum mag je om 10% korting vragen.

8. hemi24

hemi24 Forumguru

9. Timmer

Timmer Forumguru Donateur

Meer ook, maar of je het krijgt

Deel deze pagina