Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

chim

Lid
Nope, LED-dagrijlichten + LED-stadslichten.

Hoi mkmons. Ik heb gisteren ook de led drl bij superkoda besteld, ik hoop dat ze snel binnen zouden komen. Ik hoor het graag of ze bij jou goed werken. Zodara dat ik ze heb laat ik je ook weten.
 

mkmons

Actief lid
Heb ze binnen en geïnstalleerd. Alles werkt bij mij, geen foutmeldingen. Maar ik heb speciaal voor O2 FL besteld. Jij ook special voor Superb? Zoek anders nog even verder op het forum; er staan genoeg tips en trucs hierover.
 

chim

Lid
Heb ze binnen en geïnstalleerd. Alles werkt bij mij, geen foutmeldingen. Maar ik heb speciaal voor O2 FL besteld. Jij ook special voor Superb? Zoek anders nog even verder op het forum; er staan genoeg tips en trucs hierover.


Ik heb voor de superb. Erg jammer. Ik heb gevraagd en nu ga ik even wachten. Anders neem ik contact met superskoda.
Iig bedankt voor je reactie en veel plezier met de nieuwe upgrade voor je O2
 

mkmons

Actief lid
Ik plaats het maar in dit topic: DRL, stadslichten en mistlichten voor zijn nu vervangen door LED's. Resultaat ziet er mooi uit, maar de (55W) mistlichten van xenonlamp.nl geven minder licht dan de originele halogeenlampen. Weet nog niet goed wat ik daarmee aan moet. Voorlopig laat ik het nog maar even zitten, maar met dit aspect ben ik minder gelukkig. Oh ja, heeft iemand tips voor het grootlicht? Denk dat LED's niet voldoende licht geven, maar dit gelige licht vind ik ook niet zo mooi...
 

Superb 333

Nieuw lid
Ik tegenstelling tot de meeste andere reacties heb ik slechte/geen ervaringen. Afgelopen weekend (ruim 6 dagen geleden!) geprobeerd iets te bestellen. Door een foutmelding bij het betalen meerdere malen geprobeerd e.e.a. toch te bestellen. Resultaat: twee (dus dubbel) order bevestigingen vanuit Superskoda ontvangen. Inmiddels heb ik zeker 10 emails gestuurd met het verzoek de dubbele bestelling te annuleren. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen!!! (zelfs niet via de zgn Hotmail functie).
Enig voorbehoud lijkt me dan ook op zijn plaats.
 

mkmons

Actief lid
Ik heb juist prima ervaringen. Stadslichten zaten niet bij de eerste bestelling. Mailtje gestuurd en heel snel mailtje terug en stadslichten alsnog ontvangen.
 

Joske

Forumguru
We spreken natuurlijk niet allemaal vloeiend Engels overgoten met een goeie Tsjechische wodka erover :D

@Superb 333 : ik hoop dat je probleem toch snel verholpen geraakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan