Ervaringen met Ekowax?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Sjirk

Hoe serieus denk je genomen te worden als je simpel water hier afdoet als duivelswater voor je auto, maar je eigen product zijn etiket claimt dat water nodig kan zijn om de wagen eerst goed proper te krijgen. Kom op zeg, doei.
 

CDK

Forumguru
Wat een negativiteit en pseudo grappigheid hier zeg! :nailbiting:
Kan je wassen zonder water? Ja dat kan, er zijn meerdere producten voor op de markt, van budgetmerk tot premium, waarbij de duurdere variant zeker niet beter hoeft te zijn. Alleen contactwassen zonder swirls is een illusie en daarmee zou ook niet geadverteerd moeten worden, zelfs al wrijf je met de zachtste microvezeldoek over een op het zicht schone auto heb je al swirls.
 

Canon-Eye

Forumguru
Eindelijk weer eens een genuanceerde reactie... Mooie afsluiter.
Hiermee is het m.i. wel mooi geweest, ik verwacht niet dat er nog veel zinnigs te berde wordt gebracht dus wat mij betreft kan het nu wel dicht.
 

JeSko

Forumguru
@Corné de Kluijver

Vond het zelf wel grappig, liggen praten over water dat slecht is om de auto te wassen en vervolgens een product aanraden dat water nodig heeft om een echt vuile auto toch te kunnen wassen... Als ik een Nederlander was brak daar m'n klomp van.

Kan best zijn dat dit product werkt, maar kom dan niet af met te doen alsof water slecht is om je auto te wassen, zo'n zever heb ik nog nooit gehoord. Ik wil het echter best wel eens proberen, als het iets is dat de auto tussendoor netjes houd ( Mijn SuperB word normaal nooit echt vuil ) zou het voor mij wel wat kunnen wezen.
 

Jewepe

Forumguru
@Canon-Eye heeft zijn antwoord en @Corné de Kluijver heeft een mooie afsluitende opmerking gemaakt over het onderwerp. Ik wil er een tip aan toevoegen voor @Sjirk : van zure reacties/opmerkingen en (bijna) ruzie maken met potentiële klanten door ze onnozel te noemen is de gemiddelde retailer nog nooit rijker geworden. Dus voortaan iets vriendelijker en begrijpender reageren. En vooral ook terechte kritiek erkennen en er wat mee doen. Zo, en nu dat slot erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan