Ervaringen met Ekowax?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Ja wij zijn de beroerdsten niet om als dit een goed product is hier ook positief over te schrijven.
Ik mis ook recensies over dit product door onafhankelijke instanties zoals ANWB, ADAC of Consumentenbond.
 

Desperado

Forumguru
61ArkcL03xL._AC_SL1000_.jpg
 

Sjirk

Nieuw lid
Jammer dat er op dit soort topics soms zo onnozel gereageerd wordt. Het lijkt er op dat mensen hier net als op vele andere social media graag gebruiken om al hun gal te spugen en alles maar af te zeiken. Wees een vent, gebruik gewoon je echte naam en geef geen mening over iets waar je totaal geen ervaring mee hebt en ook geen verstand van hebt. Voor de serieus geïnteresseerden zou ik zeggen neem een kijkje op onze website of facebook, hier staan echte ervaringen van klanten en meer informatie. De techniek van wassen zonder water wordt wereld wijd al vele jaren toegepast, vooral veel in landen/staten met een droog klimaat. In Amerika heeft Hertz Autoverhuur zelfs meer dan 200 wasstraten die werken op deze manier. En ga maar eens kijken bij grote merken als Meguiars en Turtle Wax, ook zij hebben zo'n vergelijkbaar product in het assortiment. Maar blijkbaar vinden wij water zo vertrouwd dat we daar niet afstand van durven te doen en liever met de massa mee lopen.

O ja, wat betreft de prijs, hoezo duur???? Waarmee kun jij een auto wassen en in de wax zetten binnen een half uur en voor nog geen 3 euro per wasbeurt??? Voor wie het eens wil proberen, kan dat nu extra voordelig met gratis verzending en voor bijna 4 euro 2 gratis microvezeldoeken. Ben benieuwd of er hier ook nog serieus gereageerd kan worden.
 

JeSko

Forumguru
@Sjirk

Hallo mijn naam is Jefrey, wil je ook mijn adres, achternaam, naam van mijn hond en kat en mijn rekeningnummer?

Jij verwijst naar recensies via jullie eigen site en jullie eigen Facebook, recensies op die twee platformen zijn zo onbetrouwbaar als wat want beïnvloedbaar door jullie, de beheerders. Zat bedrijven met goede recensies op hun eigen terrein die er frauduleuze acties op na houden en via de echte recensie sites een 1 op 5 halen.

Ik zeg niet dat JULLIE zo zijn, maar dit is echt het typische wij van WC eend verhaaltje. Beetje teveel gladde promopraat.

Ohja, en ik claim ook niet dat jullie producten niet werken, ik wil zoiets best een kans geven, maar word het niet graag door de strot geduwd. Ik zal het eens bekijken, eigen onderzoek doen, en dan zien wat het doet. ;)
 
Laatst bewerkt:

Sjirk

Nieuw lid
@Sjirk.....
Jij verwijst naar recensies via jullie eigen site en jullie eigen Facebook, recensies op die twee platformen zijn zo onbetrouwbaar als wat want beïnvloedbaar door jullie, de beheerders. Zat bedrijven met goede recensies op hun eigen terrein die er frauduleuze acties op na houden en via de echte recensie sites een 1 op 5 halen.

Ik zeg niet dat JULLIE zo zijn, maar dit is echt het typische wij van WC eend verhaaltje. Beetje teveel gladde promopraat.
........


Het klopt dat sommige reviews of recensies op bepaalde sites fake zijn, maar die van webwinkelkeur zijn gewoon eerlijke recensies, daar heb ik niet zoveel invloed op. Verder probeer ik hier fatsoenlijk uit te leggen wat de techniek van Wassen Zonder Water inhoud, want dat was ook de vraag in dit topic. Maar ik zal mij nu weer bezig houden met mijn geintresseerde klanten en de nieuwe bestellingen gaan verwerken.
 

Desperado

Forumguru
Beste Sjirk,
Ik zeik jou promotieverhaal af. Wat je product doet kun jij mooi vertellen maar ik geloof er niet in en ga het zeker niet gebruiken.
Jij wordt hier lid omdat je toevallig dit topic tegenkomt en gaat dan lekker je product lopen promoten.
Daarnaast vraag ik me af waarom ik mijn echte naam hiervoor zou moeten gebruiken. Het gaat hier niet om dreigementen zoals de stoere anoniempjes naar onze politici doen met doodsbedreigingen, maar slechts om een mening over jou manier van je product op proberen te dringen.
Topicstarter vraagt om ervaringen met het product van mede-forumgenoten en niet om een verkooppraatje van het personeel/vertegenwoordiger/eigenaar.
 

EdK

Forumguru
Oké zal dan me maar bekend maken: Mijn naam is Jan Pieter Klaas maar ze noemen me EdK.
En de reden dat ik als eerste om een slotje vroeg was dat toen ik je eerste tekst las ik meteen een TellSell gehalte voelde !
En me afvroeg, wat word het volgende product de stift om krassen te verwijderen ?
En bij dat soort producten gaan bij mij de haren overeind staan, en door mijn reactie gingen jouw haren waarschijnlijk recht overeind staan.

Maar goed ik snap door de wereldsituatie dat vertegenwoordigers en verkopers andere kanalen voor hun producten zoeken en dus de forums gaan afstruinen.
Maar als je nu echt achter je product zou staan dan organiseer je een meeting waar je leden van forums openbaar uitnodigt en waar je je product dan showt !
Zal momenteel dan wel moeilijk worden met alle regerings regels, maar wel een mooie tijd voor je om het op poten te zetten.

Dan zeik je ons af dat we ons achter een naam verschuilen, maar een gerespecteerd lid hier stelt zich in de "meet en greet " voor en dit mis ik bij jou ook een beetje !!??
Als ik je profiel pagina bekijk dan ben je ook een echt anoniempje, dus tsja ........

Maar goed als je je product zo graag wil slijten, organiseer iets of zend een doos met monsters naar één van de mods die ze dan weer kan verspreiden naar leden die in eerste instantie anoniem willen blijven maar wel interesse hebben.

En verder wens ik je nog een heel fijn weekend toe zodra de regen is verdwenen !!

Met vriendelijke groet

Jan Pieter Klaas alias EdK
 

ertromp

Forumguru
Uit de huisregels :lezen: en de derde bullit is dan interessant:

4. Reclame strikt verboden!
  • Het plaatsen van commerciële berichten (zelfpromotie) op het forum of in de 'handtekening' is niet toegestaan. Een uitzondering geldt echter voor de www info in je profiel en voor links naar (eigen) non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Avatars met bedrijf logo's zijn niet toegestaan.
  • Het is niet toegestaan sluikreclame te plaatsen op dit forum.
  • Commercieel handelende leden dienen zich vooraf te melden bij de moderators van dit forum. Als blijkt dat leden puur en alleen een account aanmaken om sluikreclame te plaatsen of om commerciële boodschappen te plaatsen, zullen deze zonder waarschuwing gebanned worden van Skodaforum.nl.
  • Wil je toch duidelijke reclame maken, neem dan contact op met de webmaster voor advertentie mogelijkheden: info@skodaforum.nl
  • De titels van linkjes in je handtekening dienen duidelijk aangeven naar welke site je surft of wat het onderwerp is. Teksten als 'klik hier', 'niet hier klikken', 'klik', 'link', etc. zijn niet toegestaan.
 

Canon-Eye

Forumguru
Alles overziende heb ik als TS nog steeds geen antwoord op de vraag naar ervaringen van medeforummers met dit product, dus die zullen er waarschijnlijk niet zijn. De niet op eigen ervaring gebaseerde meningen voegen m.i. niet veel waarde of wijsheid toe, op één opmerking na: ik vind het wel een bruikbare suggestie om eens een demo/clinic met dit product te organiseren. Dan kunnen we zien wat er gebeurt alvorens het eigen blik eraan bloot te stellen.
Onder de huidige omstandigheden is dat natuurlijk vrij lastig (al gaat het niet om een contactberoep :) ) maar voor verkoper @Sjirk misschien iets om over na te denken als er weer wat meer bijeenkomsten mogelijk zijn...
 

Sjirk

Nieuw lid
Alles overziende heb ik als TS nog steeds geen antwoord op de vraag naar ervaringen van medeforummers met dit product, dus die zullen er waarschijnlijk niet zijn. De niet op eigen ervaring gebaseerde meningen voegen m.i. niet veel waarde of wijsheid toe, op één opmerking na: ik vind het wel een bruikbare suggestie om eens een demo/clinic met dit product te organiseren. Dan kunnen we zien wat er gebeurt alvorens het eigen blik eraan bloot te stellen.
Onder de huidige omstandigheden is dat natuurlijk vrij lastig (al gaat het niet om een contactberoep :) ) maar voor verkoper @Sjirk misschien iets om over na te denken als er weer wat meer bijeenkomsten mogelijk zijn...


Dat er geen ervaringen zijn van medeforummers heeft mogelijk te maken dat jullie groep misschien te klein is en niet of nauwelijks op auto of oldtimer gerelateerde evenementen komen waar wij doorgaans met een stand aanwezig zijn. Maar jullie kunnen ook de moeite nemen om op de website naar de reviews te kijken. Dit zijn reviews die via Stichting WebwinkelKeur komen en waar ik dus niet mee zou kunnen rommelen.

Ook heb ik wel vaker demonstratie avonden gegeven o.a. bij de MG club, dus dat is bespreekbaar. Maar ook vraag ik mij af wat is voor jullie het risico, je kunt dit product nu vanwege het wegvallen van diverse beurzen en evenementen bestellen met gratis verzendkosten. En de garantie dat niet goed is geld terug (binnen 14 dagen). Wij hebben inmiddels duizenden klanten, ook diverse autopoetsbedrijven en autobedrijven die soms al jaren dit product gebruiken. Het zou onfatsoenlijk zijn om hun namen hier zo zonder toestemming op dit forum te vermelden.

Mochten jullie overigens de moeite nemen om op de website of facebooksite te kijken, de getoonde auto's, campers, caravans en motoren op onze beursstands zijn allemaal afkomstig van klanten die ze bij ons belangeloos aanbieden.

Ook vind je op de website een lijst met 25 dealers waar dit product verkrijgbaar is.

Mochten er naar aanleiding van mijn bijdragen aan deze topic vragen zijn, neem dan graag rechtstreeks contact met mij op via de gegevens die kunt vinden op de website.

Hieronder nog een voorbeeld, maar zo kan ik er nog vele tientallen laten zien.
WZW.jpg
 

ertromp

Forumguru
Ik heb eens gekeken naar je reviews
23 stuks en allemaal in de trend van “goed spul, snelle levering” en als topper deze recensie

DF5D1B7A-DE80-4E3D-8799-35BAD3C4098D.jpeg

Sorry maar hoe serieus moet ik dit nemen als jij een review plaatst van je eigen product. De andere 22 zijn zeker familie en vrienden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan