Ervaringen bij Romi Automotive / De Navigatiekoning

RaceVrs

Banned
Sjonge, Dit is inderdaad wel heel doorzichtig.

Ik weet het niet zo met dit soort bedrijfjes @derEinser. Heeft er niet een dealer ergens 1 liggen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

albertus45

Nieuw lid
kon niet eerder reageren een rns 510.ik ben autohandelaar doe reparaties en onderhoud dus zit niet in de muziek wereld ,heb dit bedrijf gevonden via mp ,vandaag mn collega gesproken over zn navigatie hij heeft deze in zn werk auto zitten en was zeer tevreden. en wat edk allemaal schrijft vind ik een beetje een te snelle veroordeling naar mij toe .maar sommige mensen vinden dit leuk. ik heb gelukkig niets te verbergen ,jullie mogen mij overal na trekken ,googel maar eens bij van hees automobielen dan denk ik dat ik wel van jullie een andere reactie krijg ?????
 

albertus45

Nieuw lid
bij deze vind ik een reactie van wie dan ook erg leuk en geeft alleen maar meer duidelijkheid maar deze misselijke persoon EDK GENOEMD vind ik te snel onrechtvaardig overkomen maar naar zn reacties gezien bewijst hoe zn karakter is.bah misselijk ventje
 

Cordoba

Forumguru
@albertus45 Weet je zeker dat je op het juiste adres bent geweest? Als je Kruisstraat met een 's' te weinig typt, stuurt de navigatie je heel ergens anders naar toe.
Je hebt in je posts tot-nu-toe de schijn tegen, en wij kunnen je in elk geval niet linken aan het autobedrijf in Kerkdriel.
 

EdK

Forumguru
:deuk::deuk::deuk:

Sorry albertus, maar denk dat je toch even beter moet lezen en kom maar met de misselijk makende reacties die ik volgens jou schijn te geven ?
Maar geeft niet hoor dat je me misselijk noemt, had voor ik het las al paracetanol ingenomen voor ik het bericht las.

En geef @Desperado maar antwoord, hoef je het niet tegen mij te doen :deuk::deuk::deuk:
 

turboturbo

Forumguru
@albertus45 ; je kent dat verschijnsel toch wel - je googlet op een bepaalde naam van een webshop of reparateur of aanbieder oid en je komt op een topic op een forum waar verschillende mensen waarschuwen voor betreffende webshop, reparateur of aanbieder. Of mensen uiten hun twijfels bij dat bedrijf....
Dan 'ineens' verschijnt er een nieuw forumlid in zo'n topic, zich verder nog niet voorgesteld heeft oid (wat iemand niet per-se onbetrouwbaar maakt oid, of verplicht is dat eerst te doen), die als eerste post in datzelfde topic ineens een ronduit positieve ervaring over betreffend bedrijf / dienstverlener beschrijft als tegengeluid. Alsof er niks gebeurd is. En no offense, maar je tekst opmaak mist inderdaad het gebruik van interpunctie, wat het lastig leesbaar maakt. Dat helpt zeg maar niet, in je verdediging.

Onlangs kwam hier op dit forum nog het voorbeeld voorbij bij de buren van Seatonline.nl, waarbij een gewaarschuwd werd voor een malafide tuner. Ineens meldde iemand (waarschijnlijk de tuner zelf) zich onder een nickname, en poste zowaar..... een positieve ervaring over deze tuner (zichzelf, dus) :)
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
We gaan weer lekker off-topic met z'n allen. Volgens mij gaat het draadje over de ervaringen met Romi en de navigatiekoning die dusdanig lage prijzen hanteren dat je jezelf af kunt vragen of je hier met eerlijke handel te maken hebt.
Het blijf bij speculeren en als het inderdaad blijkt dat er serienummers of wat dan ook niet in orde is kun je gewoon de politie inschakelen.
(niet dat ik daar nu een hoge pet van op heb, maar goed)

Zelf zou ik nooit een dergelijk systeem kopen laat staan bij een bedrijf dat wat voor schijn dan ook tegen heeft. Als je perse een Columbus/rns510 wilt en je vind het niet erg om met een gestolen systeem te rijden, dan kun je terecht bij dergelijke partijen.
Let wel, volgens mij loop je het risico jezelf schuldig te maken aan heling.
 
Bovenaan Onderaan