Ervaring/Vraagjes/problemen nieuwe Kodiaq

Tinus78

Forumguru
Heeft er iemand ervaring met de zetelverwarming van de achterbank (5zit). Ik zie geen informatie op het infotainment scherm wanneer deze wordt gebruikt. Ik krijg enkel een melding als we de stoelverwarming vooraan gebruiken.

gekeken, niets op infotainment scherm kunnen ontdekken. Wat geeft jouw handleiding aan dat die zou moeten doen / weergeven?
 

Stevala

Actief lid
@Tinus78 bedankt om het eens na te kijken.

In de handleiding alleen vermelding van voorstoelverwarming zichtbaar in infotainment.

Het vergrendelingsmenu voor de achterstoelverwarming zal ik eens nakijken of dit erin zit bij mij.

Raar dat de achterstoelverwarming niet beschikbaar is via het infotainment systeem. Als bestuurder weet ik graag of ze op staat of niet.... Kids spelen er soms mee... En bij een lange rit toch hoger verbruik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201011_202102_eu.inmite.prj.skoda.service.jpg
    Screenshot_20201011_202102_eu.inmite.prj.skoda.service.jpg
    320,3 KB · Weergaven: 72
  • Screenshot_20201011_201932_eu.inmite.prj.skoda.service.jpg
    Screenshot_20201011_201932_eu.inmite.prj.skoda.service.jpg
    418,8 KB · Weergaven: 66
Sinds kort heb helaas een steentje (of zoiets) in de ventilatie onder de bijrijders stoel. Heeft iemand dit al gehad en met succes het eruit kunnen halen?
 

Stevala

Actief lid
Volgens de handleiding kan je in het Columbus systeem de stoelverwarming achteraan blokkeren zodat deze niet verhoogd kan worden. Dit heb ik bij mij nog niet gevonden, en zelfs de handleiding gevolgd waar je dit kan terugvinden.
 

hemi24

Forumguru
@Stevala, dit zou één van de middelste 'toetsen' zijn onderaan in het menu van de klimatisering : een slotje met daarachter de tekst "REAR"...


upload_2020-11-4_17-39-29.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan